تخصص یک مربی تقریبا استقلالی؛ سکته ساکت

تخصص یک مربی تقریبا استقلالی؛ سکته ساکت

پایگاه خبری فوتبالی- ساکت الهامی نامی است که استقلالی‌ها فراموش نخواهند کرد. او هر جا و در هر تیمی باشد می‌تواند خطری بزرگ برای قهرمانی استقلال محسوب شود.

به گزارش فوتبالی، هر وقت استقلال و پرسپولیس در کوران بازی‌های لیگ به تیم‌هایی می‌رسند که مربیانشان سابقه بازی و یا مربی‌گری در آنها را دارند حرف و حدیث‌ها شروع می‌شود. آنجا جایی است که عرق و علاقه شخصی در مقابل عرق و وظیفه حرفه‌ای قرار می‌گیرد و همه احتمال لغزش یک مربی به سمت علاقه شخصی را می‌دهند.

استقلالی‌ها اما در این زمینه با یک مورد کاملا متفاوت مواجه هستند. این تیم که پیش از این یک جام را به خاطر یک مربی استقلالی از دست داده شاید با دومین جام هم به لطف همین مربی خداحافظی کند و آن کسی نیست به جز ساکت الهامی. فرهاد مجیدی که بدون باخت قهرمانی لیگ را به دست آورد برای نشان دادن بیشتر اقتدارش به یک جام دیگر هم نیاز داشت تا در تاریخ استقلال دست‌نیافتنی‌تر شود اما ساکت الهامی این فرصت را به او نداد. او که با نساجی با رسیدن به فینال شگفتی‌ساز شده بود با قهرمانی این شگفتی را تکمیل کرد و فرهاد مجیدی و هوادارانش را در حسرت گذاشت.این اتفاقی بود که ساکت الهامی آن را با تراکتور هم رقم زده بود. این فصل نوبت جواد نکونام بود که شاید در یک اتفاق مهم‌تر مجبور شود بی‌خیال جام لیگ برتر شود که 26 هفته آن را در دستانش می‌دید.

نساجی روی کاغذ حریفی نبود که بخواهد استقلال با رکورد نباختن را با مشکل مواجه کند اما زمین مسابقه با کاغذ تفاوت زیادی داشت. استقلال باز هم نباخت اما شاگردان ساکت الهامی 2 امتیاز بسیار حساس را از این تیم گرفتند تا صدر برای آن هفته و شاید کلا از دست آبی‌های پایتخت برود. اگر استقلال در هفته آینده پیکان را شکست دهد اما نتواند قهرمان شود بی‌شک ساکت الهامی بیش از پرسپولیس در این قهرمان‌نشدن تاثیر داشته است! البته اگر پیکان هم از استقلال امتیاز بگیرد مربیان استقلالی‌ لیگ را باید در قهرمانی پرسپولیس موثر دانست.

4326