بررسی معادلات محل برگزاری بازی استقلال و پیکان؛ شانس دستگردی زیاد شد، پیکان شانس سقوط دارد!

بررسی معادلات محل برگزاری بازی استقلال و پیکان؛ شانس دستگردی زیاد شد، پیکان شانس سقوط دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- شرایط پیکان در پایین جدول باعث شده تا احتمال برگزاری بازی این تیم با استقلال در ورزشگاه دستگردی بیشتر شود.

به گزارش فوتبالی، بحث محل میزبانی پیکان از استقلال در هفته پایانی لیگ برتر از هفته ها قبل به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده و گمانه زنی های زیادی درخصوص محل برگزاری دیدار این دو تیم مطرح می شود. درحالی که دو روز تا دیدار حساس پیکان و استقلال مانده، اما سازمان لیگ فعلا به طور رسمی چیزی در این باره اعلام نکرده است.

ظاهرا دو باشگاه پیکان و استقلال از ابتدای فصل در این باره به سازمان لیگ و سهیل مهدی مسئول برکنار شده مسابقات لیگ برتر هشدار داده بودند که تکلیف محل برگزاری این بازی یا امکان عوض شدن هفته پایانی زودتر مشخص شود، اما عدم پیگیری این موضوع باعث شده تا حالا در فاصله سه روز تا بازی، شرایط پیچیده‌ای به وجود بیاید. پیکان این روزها در جدول وضعیت خوبی ندارد و آنها در خطر سقوط به لیگ دسته یک قرار دارند. همین مسئله باعث شده تا مسئولان سازمان لیگ با چالشی جدی روبرو شوند. 

ورزشگاه سردارآزادگان قزوین که نیم فصل اول میزبان دیدار پرسپولیس و پیکان بود، یکی از ورزشگاه هایی بود که از همان ابتدا رسانه ها به عنوان محل برگزاری بازی نام می بردند. با پیگیری خبرنگار فوتبالی از مسئولان ورزشگاه سردار آزادگان، مشخص شد که فعلا هیچ نامه‌ای درخصوص میزبانی دیدار پیکان و استقلال از سوی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مسئولان باشگاه ها ارسال نشده است.

تا پیش از این احتمال عدم برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی و تغییر محل برگزاری بازی وجود داشت، اما باتوجه به شرایطی که برای پیکان به وجود آمده، حالا احتمال برگزاری بازی در دستگری زیاد شده است. زمانی که گفته می شد بازی پیکان و استقلال به یک شهر دیگر منتقل می شود، همه فکر می کردند پیکان در لیگ برتر ماندنی خواهد شد و مشکلی پیش نمی آید اما حالا ماجرا فرق کرده و پیکان در خطر سقوط است و می خواهد در لیگ برتر بماند و نمی خواهد در جایی غیر از دستگردی بازی کند.

دبیر سازمان لیگ در برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود که محل قطعی برگزاری بازی بعد از بازی های هفته بیست و نهم اعلام خواهد شد که تا این لحظه هیچ خبری اعلام نشده است. اما احتمالا طی دو سه ساعت آینده سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای محل برگزاری این دیدار حساس که در قهرمانی و سقوط نقش دارد را اعلام خواهد کرد.

2636