اختصاصی فوتبالی؛ پیکان - استقلال در دستگردی برگزار نخواهد شد!

اختصاصی فوتبالی؛ پیکان - استقلال در دستگردی برگزار نخواهد شد!

پایگاه خبری فوتبالی- بازی حساس تیم‌های پیکان و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر در ورزشگاهی به جز دستگردی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هفته بیست و نهم لیگ برتر روز سه‌‌شنبه در شهرهای مختلف ایران برگزار شد و همان طور که انتظار می‌رفت تکلیف قهرمانی در این هفته مشخص نشد و برای معرفی تیم قهرمان باید تا روز شنبه آینده و مسابقات هفته ‌سی‌ام صبر کنیم

در حال حاضر پرسپولیس با 65 امتیاز اول و استقلال با 64 امتیاز دوم هستند و هر دو تیم شانس قهرمانی دارند. پرسپولیس در بازی آخر در ورزشگاه آزادی باید با مس رفسنجان بازی کند و استقلال میهمان پیکان خواهد بود. ورزشگاه خانگی پیکانِ ورزشگاه دستگردی تهران است اما این ورزشگاه فاقد استانداردهای لازم برای حضور هواداران پرشمار استقلال است.

باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش به این مساله اعتراض داشت و تا به حال چند بار نامه نگاری کرده است تا محل برگزاری این بازی تغییر کند تا شاید هواداران استقلال هم بتوانند در این مسابقه که احتمال قهرمانی تیم‌شان وجود دارد بتوانند از استقلال حمایت کنند.

پیکان در هفته بیست و نهم در بازی با فولاد به تساوی دو بر دو رسید و با این نتیجه هنوز خطر سقوط را احساس می‌کند. برای همین بازی با استقلال برای این تیم هم اهمیت مضاعفی پیدا کرده است. شاید به همین دلیل بوده است باشگاه پیکان ساعتی پیش اعلام کرد از حق قانونی خود نمی‌گذرد و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی راضی به بازی در ورزشگاه دیگری غیر از استادیوم شهید دستگردی نیست!

اما بر اساس اطلاعاتی که به فوتبالی رسیده است شورای تامین استان با برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی موافقت نکرده و این بازی در یکی از شهرهای نزدیک به تهران برگزار خواهد شد. بر اساس شنیده‌های فوتبالی ورزشگاه‌های سردار آزادگان قزوین و امام خمینی شهر اراک گزینه‌های اصلی میزبانی از بازی پیکان و استقلال هستند. هر چند سمیعی از مشهد هم نام برده اما به نظر نمی رسد که بازی به مشهد برود. باید دید در نهایت سازمان لیگ کدام شهر و ورزشگاه را به عنوان میزبان بازی پیکان و استقلال معرفی خواهد کرد.

چیزی که شانس این دو ورزشگاه را برای میزبانی از این بازی بیشتر می‌کند این است که شمس آذر در هفته آخر میهمان سپاهان است و آلومینیوم در بندر انزلی میهمان ملوان و در ورزشگاه‌های قزوین و اراک مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود. به همین دلیل هیچ کدام از این دو ورزشگاه مشکلی برای میزبانی از بازی پیکان و استقلال ندارند.

پرسپولیس هم در بازی رفت مقابل پیکان میزبان به جای اینکه در دستگردی به مصاف این تیم برود، با حضور تماشاگران در قزوین میهمان پیکان بود. 

1359