واکنش ستاره منچسترسیتی به احتمال بازنشستگی مسی

واکنش ستاره منچسترسیتی به احتمال بازنشستگی مسی

پایگاه خبری فوتبالی - روز خداحافظی لیونل مسی از دنیای فوتبال، خیلی دور به نظر نمی رسد، اما خولین آلوارز ستاره آرژانتینی منچسترسیتی امیدوار است که حالا حالاها این اتفاق رخ ندهد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی به زودی 37 ساله خواهد شد و قرار است در تابستان آینده برای آرژانتین در رقابت های کوپا آمریکا بازی کند. با وجود سن بالایش، همچنان هیچ افتی در عملکرد مسی دیده نمی شود و او توانسته تعداد گل ها و پاس گل هایش را برای اینتر میامی دو رقمی کند. با این حال، همیشه بحث بر سر روز خداحافظی مسی از دنیای فوتبال وجود دارد و بسیاری فکر می کنند در صورت موفقیت آلبی سلسته در کوپا آمریکا بعدی، مسی از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد. 

اما آلوارز به ESPN گفت: "امیدوارم مسی فعلاً به خداحافظی فکر نکند. قرار است درباره این مورد تصمیم بگیرد، اما تا آن زمان، می خواهیم او را در زمین بازی ببینیم، چون وقتی او بازی می کند، همه چیز به خوبی پیش می رود."

مسی 180 بار پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن کرده و توانسته 106 گل برای کشورش به ثمر برساند. او همچنین در سال 2022 موفق شد برای اولین بار قهرمان جام جهانی قطر شود تا به تمامی افتخارات ملی با آلبی سلسته دست پیدا کند.

4416