غایب بزرگ استقلال- گل گهر؛ خبری از گلزن همیشگی نیست

غایب بزرگ استقلال- گل گهر؛ خبری از گلزن همیشگی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- موثرترین بازیکن تقابل‌های اخیر استقلال و گل‌گهر در بازی امشب غایب است.

به گزارش فوتبالی، دو تیم استقلال و گل گهر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ بیست و سوم از ساعاتی دیگر به مصاف هم خواهند رفت و بارتوجه به اینکه آبی‌ها در بازی قبلی خود متوقف شدند و صدرجدول را از دست دادند این دیدار از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخورددار است. استقلالی‌ها همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی دارند و باید در بازی امشب پیروز شوند.

استقلال در شرایطی باید در آخرین بازی خانگی فصل خود مقابل گل گهر به میدان برود که همواره این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست داده و هرگز به این تیم سیرجانی در خانه باج نداده است! اما آبی‌ها در تقابل امروز خود یک غایب بزرگ دارند که هم هواداران و هم بازیکنان این تیم دل‌شان برای او تنگ شده است. 

کوین یامگا که در تعطیلات بین دو نیم فصل به علت آسیب‌زدگی از ناحیه چشم کل فصل را از دست داد در تقابل‌های استقلال و گل گهر نقش بسیار جذابی داشت و هیچ‌گاه گل‌های حساس او از یاد نخواهد رفت. 

این ستاره فرانسوی که برترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر محسوب می‌شود تاکنون ۵ مرتبه در برابر این تیم قرار گرفته است که در این مسابقات موفق به زدن ۵ گل شده است که ۴ تای آن را از ضربات پنالتی به ثمر رسانده و یک گل دیگر را از ریباند تنها پنالتی خراب شده‌اش با پیراهن استقلال زده است.

در دیدار رفت دو تیم هم که در سیرجان برگزار شد و با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد یامگا زننده گل تساوی‌بخش استقلالی‌ها بود.

۹۰۹۸