تصمیم عجیب تیم ملی بلژیک درباره دروازه بان رئال مادرید

تصمیم عجیب تیم ملی بلژیک درباره دروازه بان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی بلژیک نام تیبو کورتوا، سنگربان رئال مادرید را از لیست 25 نفره خود برای رقابت‌های یورو 2024 حذف کرده است. 

به گزارش فوتبالی، کورتوا بخش عمده ای از فصل 24-2023 را به بازیابی از مصدومیت همسترینگ خود پرداخته است در حالی که پیش از بازگشتش به میادین مدتی را نیز به دلیل مصدومیت در ناحیه مینیسک، از میادین به دور بود.

این ستاره 32 ساله در بازی های نهایی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا، 4 بازی را برای لوس بلانکوس انجام داد و می‌تواند در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا تیمش مقابل دورتموند نیز، در چارچوب دروازه قرار بگیرد. با این حال کورتوا با توجه به تصمیم تیم ملی بلژیک برای کنار گذاشتنش از رقابت‌های یورو، تمام تابستان را برای رد شدن کامل از مصدومیت خود فرصت خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی بلژیک، دومنیکو تدسکو، تصمیم گرفته تا کاستیلز از ولفسبورگ، کامینیسکی از لوتون تاون و سلس از ناتینگهام فارست را برای حضور در رقابت‌ پیش رو به تیمش فرا بخواند. هر سه این سنگربانان در مجموع 17 بازی ملی را برای بلژیک به انجام رسانده در حالی که کورتوا به تنهایی در 102 بازی ملی حضور داشته است و از این حیث یکی از با سابقه ترین بازیکنان تاریخ تیم ملی فوتبال کشورش به شمار می‌رود.

2102