گزینه پیشنهادی هازارد برای نیمکت چلسی

گزینه پیشنهادی هازارد برای نیمکت چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در تلاش است تا مربی جدیدی را برای فصل آینده مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی تنها پس از یک سال از چلسی خارج شد. در حالی که از انزو مارسکا به عنوان محتمل ترین گزینه هدایت ابی پوشان نام برده می شود، ادن هازارد اسطوره چلسی به نظر می رسد که نظر دیگری دارد. 

چلسی در تلاش است تا برای فصل 25-2024 به بهترین شکل آماده شود و بحران های سالهای اخیرش را فراموش کند که مارسکا به نیمکت  این تیم خیلی نزدیک شده است اما به نظر می رسد که از نظر هازارد، بهترین گزینه برای هدایت چلسی یکی دیگر از بازیکنان سابق این تیم یعنی سسک فابرگاس است. هازارد بیان کرد:" دوست خوبی را در باشگاه کومو دارم که می تواند سرمربی چلسی شود. راستش را بخواهید، تصور می کنم که پوچتینو ناراحت شد. او تلاش زیادی کرده بود. می دانم که خیلی ها می خواهند که چلسی در میان چهار باشگاه اول باشد اما تیم در مسیر تحول قرار دارد." 

فابرگاس در این فصل هدایت کومو را در لیگ دسته دوی ایتالیا به عهده داشت که توانست این تیم را به سری آ برساند. این مربی تجربه کار در تیم های بزرگ را ندارد و تازه در شروع مربیگری خود قرار دارد   و به نظر می رسد که مدیران چلسی، گزینه های باتجربه تر را ترجیح می دهند و به همین خاطر سراغ مارسکا رفته اند.

4125