شهسواری: پیش‌بینی می‌کردم پرچمدار المپیک باشم/ مزد زحماتم را گرفتم

شهسواری: پیش‌بینی می‌کردم پرچمدار المپیک باشم/ مزد زحماتم را گرفتم

پایگاه خبری فوتبالی- بانوی پرچمدار کشورمان در المپیک پاریس گفت: این افتخار بزرگی برای من است، بسیار خوشحالم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

به گزارش فوتبالی، ندا شهسواری در مورد کسب سهمیه المپیک برای سومین بار اظهار داشت: خیلی خوشحالم که برای بار سوم سهمیه المپیک را گرفتم. با توجه به اینکه یک دوره وقفه افتاده بود، خیلی برایم سخت بود و شاید سخت ترین اتفاق ممکن بود.

وی ادامه داد: در این دوره فشارهای روحی و جسمی طاقت فرسایی روی من بود. به این دلیل که در فضای مجازی و حقیقی خیلی پشت سر من حرف می زدند و می گفتند دیگر نمی‌تواند بازی کند و سهمیه بگیرد. خیلی این فشارها را تحمل کردم و خوشبختانه توانستم مزد زحماتم را بگیرم.

شهسواری که رکورددار حضور در المپیک در میان بانوان ورزشکار ایرانی محسوب می شود، در مورد انتخابش به عنوان پرچمدار عنوان کرد: خیلی خوشحالم که مرا انتخاب کردند و افتخار بزرگی است. امیدوارم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز در مورد اینکه آیا فکر می‌کردید پرچمدار شوید، گفت: بله، تا حدود زیادی پیش بینی این اتفاق را می‌کردم.

وی در مورد برنامه‌هایش برای حضور در المپیک گفت: فعلا در ترکیه هستم و در تیم آنکارا حضور دارم و مرحله نیمه‌نهایی لیگ این کشور است. پس از آن هم به ایران باز می‌گردم. انگیزه بسیار زیادی دارم و تمام تلاشم این است که بازی های خوبی را در پاریس به نمایش بگذارم.

7474