فلیک وارد بارسلونا شد؛ شمارش معکوس برای امضای قرارداد

فلیک وارد بارسلونا شد؛ شمارش معکوس برای امضای قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی -  هانسی فلیک مربی آلمانی برای امضای قرارداد با بارسلونا وارد اسپانیا شد.

به گزارش فوتبالی، مربی آلمانی اسبق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان برای نهایی کردن آخرین جزئیات، وارد شهر بارسلونا شده است. انتظار می رود که استخدام فلیک در ساعات یا شاید هم روزهای آینده رسمی شود. 

فلیک می خواهد هر چه زودتر کارش را برای فصل آینده آغاز کند و به همین خاظر منتظر است تا به زودی قرارداد امضا شود. قرار بود که فلیک دیروز وارد اسپانیا شود اما در نهایت این مربی روز سه شنبه وارد فرودگاه بارسلونا شده است.

هنوز جزئیاتی از قرارداد منتشر نشده اما به نظر می رسد که قرارداد فلیک با بارسلونا طولانی نخواهد بود. فلیک بعد از امضای قرارداد، برنامه ریزی را برای خرید و فروش ها و فصل آینده شروع خواهد کرد. 

 از سویی مدیران بارسا در تلاش هستند تا هر چه زودتر قرارداد ژاوی را فسخ کنند. این مربی اعلام کرده که حاضر نیست که یک یورو هم از دستمزد دستیارانش را ببخشد و بارسلونا باید دستمزد آنها را به صورت تمام و کمال بپردازد. 

فلیک 59 ساله بدین ترتیب اولین تجربه خود را در خارج از فوتبال آلمان خواهد داشت چرا که هرگز به عنوان مربی یا بازیکن از آلمان خارج نشده است. بدین ترتیب فلیک که پیشنهادهای مختلفی به خصوص از لیگ انگلیس داشت، هدایت بارسلونا را در فصل آینده به عهده می گیرد.

4125