سوال مهم میثاقی از سمیعی و پاسخ عجیب سرپرست باشگاه استقلال؛ فتاحی در قائمشهر؟ بی خبرم!

سوال مهم میثاقی از سمیعی و پاسخ عجیب سرپرست باشگاه استقلال؛ فتاحی در قائمشهر؟ بی خبرم!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از سوالات مهم از فرشید سمیعی در مورد حضور سعید فتاحی در ورزشگاه وطنی قائمشهر بود.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های پایانی لیگ کوچکترین اتفاقی می‌تواند بزرگترین حاشیه‌‌ها را به وجود بیاورد. 

اگر این اتفاق حضور یکی از اعضای سابق سازمان لیگ و باشگاه استقلال در بازی تیم مدعی قهرمانی باشد که قطعا حاشیه‌های آن بسیار زیاد خواهد بود. 

یکی از حواشی جالب توجه دیدار نساجی و استقلال حضور سعید فتاحی رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ و معاون اسبق باشگاه استقلال در دوران مدیرعاملی آجورلو در قائمشهر بود. ویدیوی حضور فتاحی در ورزشگاه وطنی قائمشهر را گزارشگر فوتبالی شکار کرد و بازتاب های انتشار آن ویدیو همچنان ادامه دارد.

سعید فتاحی که ظاهرا روابط خوبی با نکونام دارد و در فولاد خوزستان هم در مقطعی با نکونام کار می‌کرد گویا بدون رسانه‌ای شدن و گرفتن پست رسمی در استقلال هم او را همراهی می‌کند. البته اول گفته شد که قرار بود فتاحی سرپرست استقلال شود اما خبر آمد مجوز حضور او صادر نشده است. هر چند خود فتاحی خبر را رد ‌کرد و گفت قرار نبوده و نیست که سرپرست تیم استقلال شود.

دیشب زمانی که میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر از سمیعی پرسید فتاحی در ورزشگاه وطنی قائمشهر چه می کرده سمیعی خودش را به بی خبری زد و گفت که اطلاعی از حضور فتاحی در کنار زمین ندارد. البته فرشید سمیعی فعلا خبر حضور فتاحی در استقلال را تکذیب می‌کند اما احتمال وقوع آن در آینده را هم در روی آنتن زنده می‌دهد!

سرپرست باشگاه استقلال درباره حضور سعید فتاحی کنار زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: «فعلا ایشان با ما هیچ همکاری ندارد و این امکان وجود دارد که در آینده این اتفاق رخ دهد. اینکه در بازی با نساجی کنار زمین بود را بنده اطلاعی ندارم و این برعهده ناظر و مسئولان برگزاری مسابقه است. ایشان از همکاران خوب ما بود که در فصل قهرمانی استقلال هم نقش موثری داشت اما در حال حاضر هیچ رابطه سازمانی با ما ندارد هر چند ایشان علاقه قلبی به استقلال دارد.»

در هر حال با اینکه همه می دانند فتاحی از نزدیکان سمیعی است اما اینکه سمیعی روی آنتن زنده خودش را درباره حضور سعیدفتاحی در قائمشهر، بی خبر نشان می دهد، از عجیب ترین اتفاق های دیشب برنامه فوتبال برتر بود.

4326