ماموریت بزرگ حسینی؛ تصاحب دستکش طلا و کمک به استقلال!

ماموریت بزرگ حسینی؛ تصاحب دستکش طلا و کمک به استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- سیدحسین حسینی در ۲ هفته پایانی لیگ بیست و سوم، دو هدف بزرگ را دنبال می‌کند! 

به گزارش فوتبالی، سید حسین حسینی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی در چارچوب دروازه استقلال داشته و به خوبی توانسته نقش یک کاپیتان را چه در داخل زمین و چه بیرون از آن بازی کند تا انتهای فصل دو هدف بزرگ را دنبال می‌کند.

سنگربان آبی‌ها که سابقه قهرمانی در ۲ دوره مسابقات لیگ برتر را با پیراهن استقلال دارد و از این حیث در جمع بازیکنان فعلی استقلال رکورددار است دوست دارد برای سومین بار به این مهم برسد و البته برای تحقق این امر نیاز به خوش‌شانسی دارد. زیرا پرسپولیس باید حداقل در یکی از دو بازی باقی‌مانده خود مقابل شمس آذر و مس رفسنجان امتیاز از دست بدهد و استقلال در هر دو بازی‌اش پیروز شود.

مضاف بر هدف اول، حسینی به دنبال یک هدف شخصی هم می‌گردد. او هم‌اکنون با ۱۶ کلین‌شیت در رده دوم برترین دروازه‌بان‌های لیگ بیست و سوم دارد و بالاتر از خود حسین پورحمیدی را با ۱۷ کلین‌شیت می‌بیند. کاپیتان استقلال قطعا دوست دارد دو بازی باقی‌مانده فصل را بدون گل خورده به پایان برساند تا در صورت لغزش احتمالی پورحمیدی به دستکش طلایی لیگ برتر برسد. هرچند ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پورحمیدی هم نمی‌خواهد سناریوی فصل قبل دوباره برایش تکرار شود و در روزهای پایانی دستکش طلایی را از دست بدهد. 

۹۰۹۸