نظر سازمان لیگ درباره بازی پیکان و استقلال؛ فعلا در دستگردی!

نظر سازمان لیگ درباره بازی پیکان و استقلال؛ فعلا در دستگردی!

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ و سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر، به سوال‌های مجری برنامه در مورد برگزاری مسابقات در دو هفته پایانی لیگ برتر پاسخ داد. 

به گزارش فوتبالی، یکی از مسائل مهمی که درباره هفته پایانی مسابقات لیگ برتر مطرح است مساله بازی تیم‌های پیکان و استقلال است. میزبان این بازی تیم پیکان است و طبیعتا بازی باید در ورزشگاه دستگردی برگزار شود.

نکته این است که استقلال در کورس قهرمانی قرار دارد و هوادارانش دوست دارند در بازی آخر مقابل استقلال در ورزشگاه حضور داشته باشند و از تیم‌شان حمایت کنند اما ورزشگاه دستگردی برای میزبانی بازی‌های یک طرف آن استقلال یا پرسپولیس هستند امکان حضور هواداران را ندارد. 

سرپرست سازمان لیگ امشب در این باره گفت: «فعلا تصمیم جدیدی مبنی بر تغییر ورزشگاه بازی استقلال و پیکان نداریم و این بازی در دستگردی برگزار خواهد شد اما تصمیم قطعی در این مورد بعد از برگزاری بازی‌های هفته بیست و نهم گرفته و اعلام خواهد شد. 

محمدحسین میثاقی، مجری برنامه باز هم گفت: «بالفرض اگر فاصله این دو تیم مدعی در پایان بازی‌های هفته بیست و نهم هم، همین باشد و استقلال نیز شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد. باز هم بازی هفته آخر این مدعی قهرمانی در ورزشگاهی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود؟» 

کشوری در پاسخ گفت: «ما چنیدن پلن متفاوت برای نحوه برگزاری این بازی داریم که الآن آن‌ها را اعلام نمی‌کنیم و باشد برای بعد از بازی‌های هفته یکی مانده به آخر.»  

میثاقی پرسید: «برگزاری بازی در اراک و قزوین هم جزو پلن‌ها هست؟» کشوری‌فرد با خنده گفت: «بگذارید بعد از برگزاری بازی‌های هفته بیست و نهم یعنی سه‌شنبه شب و بعد از بازی، محل برگزاری دیدار استقلال و پیکان را اعلام می‌کنیم.»  

با این پاسخ سرپرست سازمان لیگ، مجری برنامه قانع شد و فعلا بر اساس اعلام محمدرضا کشوری فرد، باید بازی هفته آخر استقلال را به میزبانی دستگردی ببینیم مگر این که اتفاق خاصی بیفتد و نظر سازمان لیگ در کمتر از 24 ساعت آینده عوض شود. اما به نظر می‌رسد نتایجی که در بازی‌های امشب رقم می‌خورد در تصمیم نهایی سازمان لیگ موثر است.

7899