اتفاق عجیب در نشست خبری مربی استقلال؛ هیچ کسی سوال نپرسید!

اتفاق عجیب در نشست خبری مربی استقلال؛ هیچ کسی سوال نپرسید!

پایگاه خبری فوتبالی- در نشست خبری مربی استقلال قبل از دیدار با گل گهر، اتفاق عجیبی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، طبق قوانین فیفا، ای‌اف‌‌سی و سازمان لیگ باید سرمربیان دو تیم پیش و پس از مسابقه در نشست‌های خبری تیم‌های خود در سالن برگزاری کنفرانس حضور یابند تا در خصوص اتفاقات و نکات فنی و غیر فنی مسابقه در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه پاسخگوی سوالات باشند. اتفاقی که در فوتبال ایران برای هر باشگاه تعریف متفاوتی دارد و در فصل جاری دیده‌ایم که برخی از سرمربی‌ها کمتر در نشست خبری پیش از مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شوند.

با توجه به این که پرسپولیس و استقلال در کورس قهرمانی این فصل قرار دارند و فقط دو هفته تا پایان فصل باقی مانده است انتظار می‌رود سرمربیان این دو تیم به نشست خبری بروند و شخصا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند. اما امروز مثل اکثر نشست‌های خبری باشگاه استقلال، جواد نکونام به سازمان لیگ نرفت و این بار به جای مهدی هاشمی‌نسب یا محمد نوازی، حمیدرضا رجبی دستیار خودش را به نشست فرستاد.

نکته عجیب اینکه همین دیروز تعدادی از خبرنگاران به صورت گزینشی به دعوت باشگاه استقلال به محل تمرین این تیم در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی دعوت شده بودند و جواد نکونام در جمع این خبرنگاران صحبت کرد. اتفاقی کاملا غیر حرفه‌ای که برای بار دوم تکرار شد و ناراحتی برخی از اصحاب رسانه را به دنبال داشت. 

نکته عجیب کنفرانس خبری مربی استقلال، فضای حاکم در این نشست بود. پس از پایان صحبت‌های اولیه رجبی در شروع کنفرانس، هیچ کدام از خبرنگاران حاضر در نشست خبری سوالی از او نپرسیدند. پس از چند لحظه سکوت و در حالی که همه همدیگر را نگاه می‌کردند، یک خبرنگارِ نزدیک به باشگاه استقلال سوالی از رجبی پرسید تا این سکوت معنی‌‌دار شکسته شود. با پاسخی هم که رجبی به این سوال داد نشست خبری به پایان رسید.

در نهایت هم در پایان نشست، خبرنگار نزدیک به باشگاه استقلال، از یکی از خبرنگاران که نشست خبری را ترک کرده بود با لحن نه چندان خوبی گلایه کرد که چرا در نشست خبری سوالی پرسیده نشد و همه سکوت کرده بودند.

1229