پایان کار قهرمان سری آ با کسب تساوی خارج از خانه

پایان کار قهرمان سری آ با کسب تساوی خارج از خانه

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته سی و هشتم سری آ، تیم‌های اینتر و هلاس ورونا به مصاف همدیگر رفتند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های هفته پایانی و سی و هشتم سری آ، دو تیم اینتر و هلاس ورونا در ورزشگاه خانگی تیم هلاس ورونا در مقابل همدیگر صف‌آرایی کردند که در نهایت این دیدار با تساوی 2-2 به اتمام رسید و امتیازات میان دو تیم تقسیم شد.

مارکو آرناتوویچ، مهاجم کهنه‌کار اتریشی تیم اینتر در دقیقه 10 بازی دروازه هلاس ورونا را باز کرد. پاس این گل را آرل بیسک به آرناتوویچ داد. برتری افعی‌های شهر میلان دوام نداشت و تنها 6 دقیقه بعد، نوسلین، مهاجم هلندی هلاس ورونا روی پاس توماس سوسلف، کار را به تساوی کشاند.

در ادامه و در سی و هفتمین دقیقه بازی، توماس سوسلف که پاس گل اول تیمش را داده بود، این بار در نقش گلزن ظاهر شد و نوسلین، که گل اول ورونا را زده بود این بار گل دوم را ساخته و پرداخته کرد. در دقایق آخر نیمه نخست، مارکو آرناتوویچ گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند و یک بار دیگر بازی به تساوی کشیده شد تا شاگردان سیمونه اینزاگی با شکست زمین مسابقه را ترک نکنند.

الکسیس سانچز در اواخر بازی یک گل به ثمر رساند که کمک داور ویدیویی مسابقه آن را آفساید اعلام کرد و این دیدار با همان نتیجه تساوی 2-2 به اتمام رسید. اینتر با این تساوی با 94 امتیاز در رتبه نخست و هلاس ورونا با 38 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول به کار خود پایان دادند.

1428