نظر گواردیولا درباره ستاره منچستریونایتد: یکی از پنج مدافع برتر دنیا

نظر گواردیولا درباره ستاره منچستریونایتد: یکی از پنج مدافع برتر دنیا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به تمجید از لیساندرو مارتینز، مدافع آرزانتینی منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش فوتببالی، عصر روز شنبه، تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد، فینال جام اتحادیه انگلیس (اف ای کاپ) را در ورزشگاه ومبلی برگزار کردند و در نهایت، این شیاطین سرخ بودند که با بهره گیری از فرصت هایشان، توانستند رقیب همشهری و قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس را با حساب دو بر یک شکست دهند تا تن هاگ در فصل بد منچستریونایتد، به یک جام ارزشمند دست پیدا کند. حالا گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی معتقد است که این بازی فوق العاده لیساندرو مارتینز بود که تفاوت را رقم زد.

سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا راجع به مدافع آرژانتینی گفت: "لیساندرو مارتینز یکی از پنج مدافع برتر جهان است. او با پاس هایی که در عمق دفاع ما انداخت، تفاوت را در فینال رقم زد و همچنین در فاز تدافعی نیز محکم بود."

مارتینز البته در دقیقه 73 مجبور شد زمین را ترک کند و جای خود را جانی اوانز، مدافع باتجربه داد. خودش در این باره گفت: "خروج زودهنگام از زمین را دوست نداشتم، اما می دانستم که هم تیمی هایم روی نیمکت، آماده بازی کردن هستند و می خواهند قهرمان شوند."

لیساندرو مارتینز در این فصل، بازی های زیادی را به خاطر مصدومیت از دست داد.

4416