مطهری و ماموریت شکست خورده در تراکتور

مطهری و ماموریت شکست خورده در تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی– به نظر می‌رسد حمید مطهری در ماموریتی که به وی واگذار شده بود، با شکست مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری نامی غیر قابل پیش‌بینی برای جانشینی پاکو خمز در تراکتور بود.

مربی سابق تیم ملی که به یکباره سر از تراکتور درآورد و هدایت این تیم را تا آخر فصل بر عهده گرفت. انتخابی که اگر چه هنوز هم با عنوان «دستیار اول» و «مسئول فنی» یاد می شود اما در هر حال حمید مطهری دومین تجربه سرمربیگری خود را پس از نساجی در جمع تی‌تی‌ها تجربه کرد.

دستیار سابق گل‌محمدی در پرسپولیس، کار خود در تبریز را خیلی خوب آغاز کرد و توانست در گام اول از سد ذوب آهن در جام حذفی گذشته و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی صعود کند. 

این مربی در ادامه با استقلال به تساوی بدون گل رسید و مقابل فولاد و گل گهر هم بدون دریافت گل به برتری دست یافت تا حتی زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال سرمربیگری وی برای فصل بعد هم توسط برخی رسانه‌ها مطرح شود.

اما ماه عسل جانشین خمز در تبریز خیلی زود به پایان رسید و باخت به مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کافی بود تا دنیا بر سر تیم تحت هدایت مطهری خراب شود و هواداران شدیدترین اعتراضات را پس از این شکست تلخ داشته باشند.

تراکتور در بازی دو روز گذشته خود مقابل پیکان در تهران هم متوقف شده و به تساوی رسید تا با پیروزی سپاهان در بازی همزمان مقابل هوادار، شانس پرشورها برای قرار گرفتن در رتبه سوم هم کاهش یابد. در واقع تراکتور در صورت قرارگیری در رتبه چهارم جدول، در صورتی که سپاهان یا مس رفسنجان قهرمان جام حذفی شوند، به لیگ سطح دوم آسیایی صعود خواهد کرد و باید برای قهرمانی این دو تیم دست به دعا شود!

حذف از جام حذفی و ناکامی فعلی برای صعود به رتبه سوم جدول مواردی است که حمید مطهری نتوانست با تراکتور به شکل دیگری رقم بزند تا به نظر برسد که ماموریت وی در بر عهده گرفتن سکان هدایت تی‌تی‌ها با شکست رو به رو شده باشد و در حالی که وی تا چندی قبل گزینه سرمربیگری برای فصل بعد هم بود، حالا در محافل خبری صحبت از جدایی‌اش در پایان فصل از جمع پرشورها باشد.

1997