کنعانی‌زادگان و دانیال؛ از منفی تا مثبت

کنعانی‌زادگان و دانیال؛ از منفی تا مثبت

پایگاه خبری فوتبالی- دو عنصر دفاعی پرسپولیس دو نیمه کاملا متفاوت را مقابل استقلال خوزستان به نمایش گذاشتند.

به گزارش فوتبالی، تفاوت از زمین تا آسمان پرسپولیس نیمه اول و نیمه دوم در بازی جمعه شب را را می‌توان در تحول دو بازیکن جست و جو کرد. دانیال اسماعیلی‌فر و محمدحسین کنعانی‌زادگان عجیب‌ترین روز خود را در پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان تجربه کردند. در پایان نیمه اول آنها مقصر اصلی باخت 3 گله تیمشان بودند و در پایان بازی، نقش اول برد 4 گله!

داستان عجیب آنها از همان دقیقه 3 شروع شد. زمانی که دانیال اسماعیلی‌فر سُر خورد و کنعانی‌زادگان هم دریبل خورد تا دو بازیکن باتجربه پرسپولیس مانند دو بازیکن جوان به راحتی از سد راه بازیکنان استقلال خوزستان برداشته شده و گل اول این تیم به ثمر برسد.

در صحنه گل دوم، اسماعیلی‌‌فر کرنر ارسالی را با ضربه سر درست جایی فرستاد که بازیکن حریف بود و کنعانی هم در کنار عبدالکریم حسن برای بستن تکل مقابل بازیکن عراقی حریف اشتباه محاسباتی داشت و جهت تکلش را اشتباه انتخاب کرد. در صحنه گل سوم هم کنعانی اشتباه دیگری مرتکب شد و در حالی که پشت سر جواد آقایی‌پور بود با او نپرید تا تیمش با سه ضربه گل بخورد.

جو ورزشگاه، شعارهای سکوها و نتیجه نقش بسته روی تابلو می‌گفت همه چیز تمام شده است و مقصر این فاجعه هم از سوی سکوها اعلام شده بود. آنهایی که ورزشگاه را ترک کرده و تلویزیون را خاموش کرده بودند، اما نمی‌دانستند مقصران نیمه اول چه داستان باشکوهی برای نیمه دوم تدارک دیده‌اند. گل‌کردن پنالتی در آن جو و با آن شرایط روحی فقط یکی از کارهای مثبت کنعانی‌زادگان بود.

 گل دوم یک شاهکار و یک گل دو نفره با حرکت ترکیبی این دو بازیکن بود که کنعانی مثل یک هافبک خلاق پاس داد و دانیال مثل یک مهاجم خبره گل زد. در صحنه گل چهارم هم هر دو بازیکن در کانون اتفاقات بودند. کات‌بک دانیال را کنعانی می‌توانست تبدیل به گل کند که گروسیان اجازه نداد و در ریباند اورونوف گل پیروزی را به ثمر رساند. ضربه به تیرک هم باید به عملکرد آنها اضافه کرد تا در نهایت گفت این دو بازیکن به جای نمره منفی با نمره مثبت از زمین خارج شدند.

4326