شمس آذر و آمار قابل توجه مقابل مدعیان در قزوین؛ مدعی‌کُش!

شمس آذر و آمار قابل توجه مقابل مدعیان در قزوین؛ مدعی‌کُش!

پایگاه خبری فوتبالی- شمس آذر آمار خوبی مقابل مدعیان قهرمانی در این فصل داشته است.

به گزارس فوتبالی، دیدار شمس آذر و پرسپولیس در قزوین از هفته ها قبل از حساسیت بالایی برخوردار بود، اما حالا با توجه به اتفاقات هفته بیست و هشتم و تغییر صدرنشین لیگ برتر، این دیدار، فوق‌العاده حساس و سرنوشت‌ساز شده است و نگاه همه در هفته بیست و نهم به قزوین خواهد بود.

شمس آذر در این فصل در خانه آمار خوبی مقابل مدعیان به ثبت رسانده و امیدوار است در هفته بیست و نهم هم به این روند ادامه دهد. آنها در دو دیداری که در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف استقلال و سپاهان رفته‌اند، مقابل آبی‌ها به تساوی ۲ - ۲ دست یافتند و شاگردان مورایس را با یک گل شکست دادند تا در قزوین تا اینجای فصل چهار امتیاز مقابل دو مدعی قهرمانی کسب کرده باشند.

شاگردان سعید دقیقی درخارج از خانه مقابل پرسپولیس و استقلال شکست خوردند و هنوز به مصاف سپاهان نرفته‌اند. اما علیرغم شکست در ورزشگاه آزادی مقابل سرخابی ها، بسیاری از کارشناسان اذعان داشتند که شمس آذر مقابل این دو تیم عملکرد خوبی داشته و شایستگی کسب تساوی را داشته است.

شمس آذر که این فصل برای تیم های بالای جدول دردسرساز بوده و حسابی آنها را اذیت کرده، در آخرین میزبانی این فصلش پذیرای پرسپولیس خواهد بود.

 سعید دقیقی سرمربی شمس آذر روز گذشته با انتشار یک استوری ضمن دعوت هواداران به ورزشگاه برای حمایت از تیم، نوشت که بار دیگر با همه کاستی‌ها و کم‌لطفی‌ها، ثابت خواهیم کرد که همه چیز پول نیست و این توانایی آدم‌ها و مباحث تاکتیکی است که نتیجه را رقم خواهد زد.

این بازی بیشتر از آنکه برای شمس آذر مهم باشد برای استقلالی‌ها اهمیت دارد و نکونام و هواداران تیمش امیدوارند که همانطور که شاگردان دقیقی موفق شدند از آنها در قزوین امتیاز بگیرند، سه‌شنبه شب هم بتوانند پرسپولیس را متوقف کنند.

۲۶۳۶