شجاع و حاشیه بزرگ؛ تماشای بازی پرسپولیس از تلویزیون!

شجاع و حاشیه بزرگ؛ تماشای بازی پرسپولیس از تلویزیون!

پایگاه خبری فوتبالی - شجاع خلیل‌زاده به یک دلیل عجیب، مورد انتقاد برخی هواداران تراکتوری قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل زاده از ابتدای فصل یکی از خبرسازترین بازیکنان تیمش بوده است. مدافعی که از لحاظ فنی عملکرد بسیار خوبی در جمع تی‌تی‌ها داشته اما صحبتهای جنجالی وی در طول فصل باعث شده تا نام این مدافع ملی پوش با جنجال و حاشیه‌های زیادی شنیده شود.

شجاع که اواسط فصل از برخی طرفداران تراکتور انتقاد کرده و به همین دلیل وارد فضای چالشی با برخی از آن‌ها شده بود، درگیر حاشیه‌ای جدید در مسابقه‌ای شده که به دلیل محرومیت نمی‌توانست در آن بازی کند!

خلیل‌زاده در بازی پیکان و تراکتور با حضور در ورزشگاه پاس قوامین تهران، بازی همبازیانش را از نزدیک تماشا کرد ولی توجه وی به بازی همزمان پرسپولیس و استقلال خوزستان و ویدیویی که توسط یکی از رسانه‌ها از کاپیتان پرشورها منتشر شده، باعث انتقادات زیادی از وی شده است.

در ویدیوی مذکور، شجاع که نزدیک به جایگاه خبرنگاران ایستاده، مشغول تماشای گل استقلال خوزستان به پرسپولیس بوده که این ویدیو توسط برخی از طرفداران تراکتور اینگونه برداشت شده که کاپیتان تیمشان از گل خوردن تیم سابق خود ناراحت شده است! البته که شجاع در مصاحبه امروزش، اعلام کرده که اگر قصد داشت بازی پرسپولیس را ببیند، برای دیدن بازی تراکتور به ورزشگاه نمی‌رفت:" من اگر می‌خواستم بازی پرسپولیس را ببینم، خیلی راحت در خانه می‌نشستم و به ورزشگاه نمی‌آمدم. متاسفانه برخی صفحات در فضای مجازی برای تراکتور سَم هستند و هواداران واقعی تراکتور نباید تحت تاثیر آنها قرار بگیرند. برخی می‌گویند پرسپولیس گل خورده و من ناراحت بودم، چقدر جالب برای خودشان تحلیل می‌کنند! چهره من همین است، چهره من خشن است، آیا باید بی جهت بخندم؟ آیا من نمی‌توانستم در خانه بمانم و بازی را ببینم؟ چرا بعضی‌ها بدون فکر کردن واکنش نشان می‌دهند؟ باور کنید برخی صفحات مجازی فقط نیت‌شان ضربه زدن به تراکتور است."

باید این را هم گفت که شجاع با وجود همه حرف و حدیثها از ابتدای فصل و چالشهایی که برایش با برخی از طرفداران تراکتور ایجاد شده، همواره طرفداران سرسختی هم داشته است.

1997