خاطره خوش شهباززاده از جام حذفی؛ دوباره به فینال رسید!

خاطره خوش شهباززاده از جام حذفی؛ دوباره به فینال رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- سجاد شهباززاده خاطره خوشی از فینال جام حذفی دارد و برای درخشش در مقابل تیم سابق خود لحظه‌شماری می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، سجاد شهباززاده که فصل گذشته اصلا عملکرد خوبی در استقلال نداشت و سومین دوره حضور او در این تیم به بدترین شکل ممکن به پایان رسید و حتی نتوانست یک بار هم در نقش گلزن ظاهر شود حالا با پیراهن مس رفسنجان تا حدودی احیا شده و نمایش قابل قبولی در این تیم داشته است. 

مس رفسنجان شب گذشته در شرایطی موفق شد در ضربات پنالتی از سد آلومینیوم گذر کند که با وجود تمامی حواشی که در این چند وقت اخیر داشته برای نخستین بار در تاریخ خود راهی فینال جام حذفی شده و این نشان می‌دهد که تیم نویدکیا به چه اندازه تشنه قهرمانی است. این اتفاق فرصت بسیار خوبی برای شهباززاده ۳۴ ساله است که بتواند برای دومین بار فاتح مسابقات جام حذفی شود.

مهاجم کهنه‌کار مسی‌ها که در لیگ بیست و سوم ۲۵ بازی را انجام داد و موفق به ثبت ۴ گل و ۵ پاس گل شد حالا خاطراتی که از فینال جام حذفیِ ۷ سال پیش را دارد در ذهن خود تداعی می‌کند. سجاد بعد از گذراندن یک نیم فصل ناموفق در سوپرلیگ ترکیه به نفت تهران که هم‌اکنون وجود خارجی ندارد پیوست و شاگرد علی دایی شد. نفت در همان سال و در عین ناباوری همگان به فینال مسابقات جام حذفی رسید و برای فتح جام نیاز به شکست دادن تراکتور داشت! خیلی‌ها شانس قهرمانی را به تراکتور می‌دادند و با توجه به تجربیات این تیم، تی‌تی‌ها را قهرمان می‌دانستند اما شهباززاده معادلات را تغییر داد. 

در واپسین لحظات بازی و در دقیقه ۸۸ از روی ارسال تماشایی آندو تیموریان با ضربه سری حساب شده دروازه اخباری را باز کرد تا زننده اولین و تنها گل مسابقه باشد. گلی که باعث قهرمانی نفت شد. حالا از آن ماجرا ۷ سال می‌گذرد و شهباززاده دوباره خودش را در فینال جام حذفی می‌بیند و امیدوار است مقابل تیم سابق خود، سپاهان بهترین عملکرد را داشته باشد و در خط آتش مسی‌ها موثر ظاهر شود. 

۹۰۹۸