واکنش بهزاد غلامپور به محرومیت خسروی: بهتر است در خانه ظرف بشورد!

واکنش بهزاد غلامپور به محرومیت خسروی: بهتر است در خانه ظرف بشورد!

پایگاه خبری فوتبالی - بهزاد غلامپور واکنش جالب و طنزآمیزی به خبر محرومیت علی خسروی داشت.

به گزارش فوتبالی، علی خسروی یکی از اعضای کمیته داورن فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای تند ادعایی مبنی بر اینکه فردی برای دادن شیتیل و رشوه به دفتر آن ها مراجعه کرده و آن ها این فرد را از اتاق به بیرون انداخته اند مطرح کرد و حتی خسروی برای اثبات ادعای خود گفت نهادهای نظارتی می توانند دوربین ها را هم چک کنند.

صحبت هایی که مورد توجه قرار گرفت و هر طرفداری در فوتبال علاقه مند بود به تیم رقیب خود این موضوع را مرتبط بداند و در کانال ها و فضای هواداری پرسپولیس این موضوع به رقیب دیرینه یعنی استقلال ارتباط داده می شد و شاید به این دلیل باشد که بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان استقلال واکنش جالبی به خبر محرومیت خسروی توسط کمیته اخلاق داده است.

ساعاتی قبل کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، علی خسروی را به دلیل اظهاراتی که داشته به مدت ۲۰ روز تا انجام تحقیقات لازمه از هر گونه فعالیت فوتبالی و حتی ورود به ورزشگاهها ممنوع کرده است.

غلامپور اما واکنش عجیبی به این خبر داشته و گفته است این داور بازنشسته بهتر است در خانه بنشیند و ظرف بشورد: «داوری که بازنشسته شده است، نباید این همه حرف بزند تا مورد توجه قرار بگیرد. در هیچ کجای دنیا وجود ندارد که داوری بازنشسته باشد، پست هم بگیرد و بگوید مثلاً طرفدار رئال مادرید است یا بارسلونا. این آقا بهتر است در خانه بنشیند و ظرف‌ها را بشود! هر کسی باید سر کار خودش باشد و در کار باشگاه دیگری دخالت نکند. حالا که کمیته اخلاق او را محروم کرده، دیگر برای همگان همه چیز آشکار است و بهتر است در دیگر زمینه‌ها هم ورود کنند. اگر فوتبال ما پاک است همه کمک کنند پاک‌تر شود، اما اگر ناپاکی وجود دارد باید از این لجن‌زار خارج شود.»

1997