شهباززاده در جمع برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر ایران

شهباززاده در جمع برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر ایران

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم مس رفسنجان موفق شد پیش از پایان فصل جاری لیگ برتر در جمع ۱۰ گلزن برتر تاریخ لیگ برتر قرار گیرد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ملوان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز جمعه ۴ خرداد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با تک گل سجاد شهباززاده به سود مس به پایان رسید تا این تیم در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار بگیرد.

شهباززاده که سابقه آقای گلی در لیگ برتر با پیراهن تیم سپاهان را در کارنامه خود دارد در این فصل توانسته تا به اینجای مسابقات ۴ گل برای مس به ثمر برساند. شهباززاده تاکنون برای تیم‌های استقلال تهران، سایپا، سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر به میدان رفته است و در مجموع ۷۸ گل به ثمر رسانده است.

شهباززاده در سپاهان ۳۵ گل، در سایپا ۲۰ گل و در استقلال تهران ۱۹ گل به ثمر رسانده است. در جدول برترین گلزنان تاریخ رقابت‌های لیگ برتر، رضا عنایتی با ۱۴۷ گل زده در صدر قرار دارد پس از عنایتی، مهدی رجب زاده و آرش برهانی با ۱۱۶ و ۱۱۵ گل در جایگاه دوم و سوم ایستاده اند. لوسیانو پریرا به عنوان یکی از بازیکن خارجی حاضر در لیست ۱۰ بازیکن گلزن تاریخ لیگ برتر تاکنون ۱۰۴ گل برای تیم‌های مختلف به ثمر رسانده و در جایگاه چهارم این لیست قرار دارد.

فریدون فضلی و لوسیانو ادینیو به ترتیب با ۸۵ و ۸۲ گل زده در رده‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند. جلال رافخایی و محمدرضا خلعتبری نیز به طور مشترک ۷۹ بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده‌اند و در مکان هفتم ایستاده اند و حالا شهباززاده پشت سر این دو بازیکن با ۷۸ گل در رده هشتم ایستاده است و تنها با دو گل زده می‌تواند یک رده در جدول برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر صعود داشته باشد.

7474