ساویو و تعیین سرنوشت قهرمان لیگ برتر (عکس)

ساویو و تعیین سرنوشت قهرمان لیگ برتر (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک برزیلی استقلال خوزستان در صدرنشینی پرسپولیس نقش اساسی داشت. 

به گزارش فوتبالی، رقابت استقلال و پرسپولیس که در بالای جدول حسابی فشرده دنبال می‌شود و یک لحظه لغزش از جانب هر دو تیم می‌تواند به قیمت از دست رفتن جام قهرمانی تمام شود بالاخره پس از هفته‌ها وارد فاز جدیدی شد و با امتیاز از دست دادن استقلال بالاخره پرسپولیس به صدرجدول تکیه زد و در فاصله دو هفته مانده تا پایان مسابقات، ابتکار عمل در راه قهرمانی را در دست گرفت.

قرمزها که برای صدرنشینی یک درام شگفت انگیز را در ورزشگاه آزادی خلق کردند و موفق شدند شکست ۳ بر صفر در نیمه اول را با برد ۴ بر ۳ در نیمه دوم عوض کنند حالا امیدوار هستند با پیروزی در دو مسابقه پیش روی خود مقابل شمس آذر و مس رفسنجان بدون توجه به نتایج استقلال به جام قهرمانی لیگ بیست و سوم بوسه بزنند و از عنوان قهرمانی خود در فصل گذشته دفاع کنند.

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد پرسپولیس بتواند از گردبادی که خوزستانی‌ها در نیمه اول به راه انداختند خارج شود و حتی کار را به تساوی بکشد اما ده نفره شدن استقلال این امکان را به پرسپولیس داد. ساویو، هافبک برزیلی استقلال خوزستان در بدترین جای ممکن و در بدترین زمان ممکن لیز خورد و از قضا پایش به بازیکن پرسپولیس اصابت کرد و با دریافت کارت زرد دوم خود در دقیقه ۵۷ از زمین مسابقه اخراج شد تا دست تیمش را در پوست گردو بگذارد و البته عامل اصلی باخت دراماتیک آبی‌ها شود.

این بازیکن ۲۸ ساله که از نیم فصل دوم به جمع بازیکنان استقلال خوزستان ملحق شد و تاکنون در ۱۲ مسابقه برای تیمش به میدان رفته است با اخراجش مقابل فعلا سرنوشت قهرمان فصل را تغییر داده و مانع از رویاپردازی شاگردان جواد نکونام شده است؛ اگر در پایان فصل قرمزها قهرمان شوند بدون شک استقلالی‌ها این بازیکن را فراموش نخواهند کرد. 

۹۰۹۸