ادعای فائقی: استقلال خودش نتوانست به پرسپولیس گل بزند

ادعای فائقی: استقلال خودش نتوانست به پرسپولیس گل بزند

پایگاه خبری فوتبالی- دربی 48 و مهندس فائقی، معاون وقت سازمان تربیت بدنی به هم گره خورده‌اند و نتیجه آن بازی به فائقی و توصیه‌هایش ارتباط داده شده است.

به گزارش فوتبالی، مهندس فائقی از استقلالی‌ها خواست در دربی‌ای که پرسپولیس 9 نفره شد حمله نکرده و گل نزنند! اگرچه سالها از آن بازی گذشته اما هنوز صحت این ادعای مدیرعامل آّبی‌ها مشخص نشده است.

 ادعایی که فائقی به شدت آن را تکذیب می‌کند.

آیا در آن بازی واقعا توصیه‌ای شد که بازی مدیریت شده و صفر- صفر تمام شود یا نه. فائقی در جواب این سوال گفت:«اگر کسی جرات بکند که به این فوتبالیست‌ها توصیه بکند که خیلی آدم شجاعی است. من اصلا این شجاعت را نداشتم. شما بازی را نگاه کنید و ببینید با وجود 9 نفره شدن آیا از فشار استقلال کم شد یا نه. این تیم فشار را کم نکرد و همانطور حمله کرد اما روز خوبش نبود و نتوانست به نتیجه برسد. آقای فتح‌الله زاده این را انداخت گردن ما. همشهری ما هم بود و چون گردن ما هم از مو باریکتر بود ما چیزی نگفتیم و تکذیب نکردیم. این مساله همینجوری ماند تا این که آقای فردوسی‌پور یک بار دوربینی آورد و با من صحبت کرد. اما او بخشی از حرف‌های من در این مورد را پخش نکرد. شما اون روز نگاه کنید که اطراف من دو عزیزی از امنیت بودند. آنها شاهد هستند که من نه دخالتی کردم و نه می‌توانستم دخالتی کنم. ما فقط سکوها را کنترل می‌کردیم که مشکلی پیش نیاید. تنها موردی که من اعتراف می‌کنم این است که به داور عربستانی گفتم داری کاری می‌کنی که از ورزشگاه نمی‌توانی خارج شوی کمی مواظب مدیریت بازی و زمین باش. این تنها توصیه من در آن بازی بود.»

43۲۶