طعنه سنگین مدیرعامل استقلال خوزستان به اشتباهات داوری/ شاید به جای جذب بازیکن باید کارهای دیگری می‌کردیم!

طعنه سنگین مدیرعامل استقلال خوزستان به اشتباهات داوری/ شاید به جای جذب بازیکن باید کارهای دیگری می‌کردیم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال خوزستان به شدت نسبت به داوری دیدار با پرسپولیس معترض است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته یکی از شگفت‌انگیزترین بازگشتهای تاریخ فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی رقم خورد. پرسپولیس در نیمه اول حسابی توسط حریف خوزستانی خود سورپرایز شد و یکی از بدترین نیمه‌های دهه اخیر خود را تجربه کرد.

اشتباهات فردی قرمزها از یک طرف و فرصت‌طلبی شاگردان پورموسوی از سوی دیگر باعث شد بیرانوند 3 بار در طول یک نیمه دروازه خود را باز شده ببیند تا در پایان 45 دقیقه، پرسپولیسی‌ها مقابل چهره‌های بهت‌زده و خشمگین هزاران تماشاچی راهی رختکن شوند.

اما در نیمه دوم ورق کاملا برگشت و پرسپولیسی‌ها انتقام نیمه اول را از آبی‌های خوزستان گرفتند. شاید خوشبین‌ترین هوادار پرسپولیس هم انتظار چنین نمایشی را نداشت و باورش بر همگان سخت بود که پرسپولیس بازی 3-0 باخته با پیروزی عوض کند، اما معجزه در آزادی اتفاق افتاد و درنهایت شاگردان اوسمار با زدن 4 گل در یک نیمه بازگشت خود را کامل کردند.

در جریان نیمه دوم، چندین صحنه حساس اتفاق افتاد که اعتراض شدید آبی‌ها را به دنبال داشت؛ از بارزترین این صحنه‌ها نشان دادن کارت زرد دوم به ساویو روبرتو در دقیقه 57 بود که به اخراج این بازیکن و ده نفره شدن استقلال منجر شد.

در پایان بازی، بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان شدیدا به عملکرد داور معترض بودند و اعتقاد داشتند اشتباهات داوری در شکست آن‌ها تاثیرگذار بوده است.

امروز، امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری تسنیم انجام داده، انتقاد تندی نسبت به عملکرد داوران این بازی داشته و در بخشی از صحبت‌های خود اینطور گفته است: «در دیدارهای زیادی فریاد زدیم و گفتیم از لیگ برتر کناره‌گیری می‌کنیم. ما تا آخر باید شرافتمندانه بازی کنیم و تلاش خودمان را خواهیم کرد. در نیم‌فصل دوم امتیازات خوبی گرفتیم و بازی‌های تماشاگرپسندانه‌ای ارائه کردیم. دیشب بازیکن 18 ساله به زمین فرستادیم و از دو بازیکن زیر 20 سال استفاده کردیم. شاید در نیم‌فصل به‌جای جذب بازیکن باید کارهای دیگری می‌کردیم!»

نکته جالب توجه در صحبت‌های نجفی، جمله کنایه‌آمیز "باید کارهای دیگری می‌کردیم" است که احتمالا به ماجرای فساد و رشوه در فوتبال ایران اشاره دارد. افشای ماجرای فساد سنگین از سوی مس رفسنجان در هفته‌های اخیر جامعه فوتبال ایران را تکان داد.

 احتمالا مدیرعامل استقلال خوزستان سعی داشته ضمن اعتراض به اشتباهات داوری، اشاره ریزی هم به جریان رشوه و فساد در فوتبال ایران داشته باشد!

7474