سخت‌ترین حریف در این فصل از نظر وینگر بلژیکی منچسترسیتی

سخت‌ترین حریف در این فصل از نظر وینگر بلژیکی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- ژرمی دوکو وینگر بلژیکی منچسترسیتی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سخت‌ترین تیم و بازیکنی که با آن‌ها در این فصل دیدار کردند، تیم چلسی و ریس جیمز بوده است.

به گزارش فوتبالی، ژرمی دوکو وینگر ۲۱ ساله‌ی منچسترسیتی که این فصل از تیم رن فرانسه به جمع سیتیزن‌ها پیوست، توانسته تا به اینجا جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد و در ادامه شانس قهرمانی در جام حذفی را نیز مقابل تیم منچستریونایتد دارد‌.

او در مصاحبه‌ای که داشت در مورد سخت‌ترین حریفی که در این فصل با آن‌ها دیدار‌ داشتند گفت: در مقابل تیم‌هایی که مدافعان خیلی خوبی داشتند بازی کردم. حالا بازی با تیم‌هایی که دفاعی‌تر بازی می‌کنند برای ما خیلی سخت‌تر شده است. اما اگر بخواهم یک تیم و یک بازیکن سرسخت را نام ببرم می‌توانم بگویم چلسی و ریس جیمز. احساس می‌کنم او یک مدافع بسیار تنومند است و رد شدن از خط دفاعی چلسی یکی از سخت‌ترین لحظه‌های این فصل بود.

ژرمی دوکو در اولین فصل خود زیر نظر پپ گواردیولا در منچسترسیتی توانسته در ۴۲ بازی آمار ۵ گل و ۹ پاس گل را ثبت کند و یکی از مهره‌‌های کلیدی گواردیولا در ثبت چهارمین قهرمانی متوالی سیتیزن‌ها در لیگ برتر انگلیس بود.

۱۴۲۸