فولاد خم نمی‌شود؛ دو قسط تا جشن بقا

فولاد خم نمی‌شود؛ دو قسط تا جشن بقا

پایگاه خبری فوتبالی- عبدالله ویسی بعد از کسب اولین بردش با فولاد گفت که یکی از قسط‌هایش به مردم خوزستان را پرداخت کرده است. او هنوز دو قسط سنگین دیگر پیش رو دارد.

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی، سیروس پورموسوی و فراز کمالوند. کدام یک از این سرمربی می‌توانند منجی جنوب شده و یکی از سه تیم را نجات داده و در لیگ برتر حفظ کنند؟

در هفته‌ای که گذشت نام عبدالله ویسی از بقیه همتایانش پررنگ‌تر شد و به نظر می‌رسد که او شانس بیشتری دارد تا قهرمان جنوبی‌ها شود. فولاد خوزستان تنها تیم از پنج تیم انتهای جدول بود که توانست دیشب برنده از زمین خارج شود. شاگردان ویسی با تک گل مدافعشان موسی کولیبالی توانستند ذوب‌آهن را شکست بدهند. 

سه امتیاز حساس این بازی باعث شد تا فولاد اختلافش را با صنعت نفت به چهار و با استقلال خوزستان به سه امتیاز برساند و از آن سو هم به یک امتیازی پیکان و نساجی برسد. 

فولادی‌ها البته مدیون پرسپولیس هم هستند که با یک کامبک باورنکردنی اجازه نداد استقلال خوزستان، هم سه امتیاز این هفته را بگیرد و هم با روحیه عجیب و غریبی که به دست می‌آورد در بازی‌های بعدی پا به پای فولاد حرکت کند.

البته فولاد در یک بازی کاملا برتر توانست ذوب‌آهن را شکست دهد و این مساله را حتی محمد ربیعی هم به عنوان تیم حریف به آن اشاره کرد. اتفاقی که هواداران این تیم را به بازی‌های بعدی بسیار امیدوار می‌کند.

هفته آینده فولاد در یک دیدار حساس میزبان پیکان است و اگر از این بازی هم برنده بیرون بیاید هواداران قرمزهای جنوبی می‌توانند جشن بقا را با خیال راحت بگیرند. 

استقلال خوزستان میهمان مس رفسنجان است و صنعت نفت آبادان که گویا حریف برایش تفاوتی ندارد و بردن را فراموش کرده با ذوب‌آهن باید بازی کند. البته کامبک پرسپولیس نشان داد که در فوتبال هیچ‌چیز غیرممکن نیست و شاید حتی فراز کمالوند و سیروس پورموسوی هم بتوانند با یک کامبک همه را به بقا امیدوار کنند.

4326