تبعات یک توقف بی‌موقع؛ درخواست‌های تند هواداران استقلال در صفحه هولدینگ پتروشیمی!

تبعات یک توقف بی‌موقع؛ درخواست‌های تند هواداران استقلال در صفحه هولدینگ پتروشیمی!

پایگاه خبری فوتبالی- با اولین لغزش استقلال و از دست رفتن صدرنشینی این تیم بخشی از هواداران استقلال خواستار برکناری جواد نکونام شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، نتایج هفته بیست و هشتم لیگ برتر برای استقلال به بدترین شکل ممکن رقم خورد. استقلال در قائمشهر مقابل نساجی با تساوی بدون گل متوقف شد و پرسپولیس در تهران، بازیِ 3 بر صفر باخته مقابل استقلال خوزستان را با نتیجه 4 بر 3 به نفع خودش تمام کرد.

تا قبل از بازی‌های این هفته استقلال با 60 امتیاز در صدر جدول بود و پرسپولیس با 59 امتیاز در رده دوم بود و چشم‌انتظار لغزش استقلال. حالا استقلال با تساوی مقابل نساجی 61 امتیازی است و پرسپولیس با 62 امتیاز به صدر جدول رسیده است. آن هم در فاصله دو مانده به پایان لیگ برتر.

توقف امروز استقلال که با برد پرسپولیس همزمان شد باعث شده انتقادهای تندی از جواد نکونام در فضای مجازی صورت بگیرد. فارغ از هر نتیجه‌ای که پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان می‌گرفت استقلال می‌توانست با یک برد «یک بر صفر» باز هم در صدر جدول بماند.

اما استقلال با ارائه یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایش در این فصل فرصت پیروزی و ادامه صدرنشینی در جدول را از دست داد. انتقاد اصلی به جواد نکونام هم همین است که چرا در حساس‌ترین مقطع فصل، تیمش ضعیف‌ترین بازی فصل را انجام داد و باعث شد صدرنشینی از دست برود.

عصبانیت هواداران به قدری شدید است که بخش زیادی از آنها با مراجعه به صفحه اینستاگرام هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، خواستار برکناری نکونام شده‌اند و کارزار «اخراج نکونام» را به راه انداخته‌اند.

چنین تغییر رویکردی پس از این که استقلال برای اولین بار صدر جدول را از دست داد نشان می‌دهد موقعیت نکونام روی نیمکت استقلال آنقدرها هم به نظر می‌رسید محکم نبوده است و شاید صرفا به دلیل ماندن استقلال در صدر جدول حمایت‌ها از این سرمربی زیاد بود.

حالا اما وضعیت تغییر کرده و موضع واقعیِ لااقل بخشی از هواداران استقلال درباره نکونام درباره این سرمربی مشخص شده است. البته که تغییر سرمربی در استقلال در این برهه از فصل بسیار بسیار دور از ذهن است اما حالا روشن شده موقعیت نکونام در بین هواداران استقلال آنقدرها هم مستحکم نیست.

1359