نقل و انتقالات/ منچستر یونایتد به دنبال مدافع بارسلونا؛ سرمربی احتمالی بایرن مونیخ خواهان گریلیش

نقل و انتقالات/ منچستر یونایتد به دنبال مدافع بارسلونا؛ سرمربی احتمالی بایرن مونیخ خواهان گریلیش

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد قصد دارد تا دراین تابستان به تقویت هر چه بیشتر تیم خود به ویژه در فاز دفاعی بپردازد.

به گزارش فوتبالی، با هم داغ ترین شایعات نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال را مرور خواهیم کرد.

منچستر یونایتد آماده است تا هزینه سنگینی برای رونالد آرائوخو، مدافع میانی بارسلونا انجام دهد، بازیکنی که در رادار چلسی و بایرن مونیخ نیز قرار دارد. (SPORT - Spain)

.

بازیکن دیگری که ممکن است به منچستر یونایتد بپیوندد، خوسلو، مهاجم رئال مادرید است. شیاطین سرخ حاضرند تا پیشنهادی 2 ساله را برای کشاندن مهاجم کهکشانی‌ها به اولدترافورد به او ارائه دهند. (Defensa Central - Spain)

.

رئال مادرید آماده است تا برای جذب آنتونیو سیلوا، مدافع بنفیکا که حدود 100 میلیون یورو ارزش گذاری می‌شود، با لیورپول رقابت کند. این بازیکن یکی از مهمترین اهداف آرنه اسلات، سرمربی فصل بعد قرمزها به شمار می‌رود. (Fichajes - Spain)

.

الکسیس مک آلیستر از علاقه رئال مادرید به خود خرسند است اما تمرکز کامل خود را بر روی ادامه دادن با لیورپول گذاشته است. (Football Insider)

.

نیوکاسل می‌خواهد تا در تابستان پیش رو، برای به خدمتگیری دومنیک کالورت لوین، مهاجم اورتون و جرد بوون، وینگر وستهم تلاش کند. (Telegraph)

.

کلاغ ها برای فروش الکساندر ایساک، مهاجم سوئدی خود به آرسنال، حدود 200 میلیون پوند طلب خواهند کرد. (Mirror)

.

وینسنت کمپانی به بایرن مونیخ اطلاع داده است که در صورت پیوستن به این تیم در تابستان پیش رو، می‌خواهد تا جک گریلیش را به این تیم بیاورد. (The Sun)

2102