تنها بازیکنی که سه بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شده است

تنها بازیکنی که سه بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شده است

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد و در النصر عربستان بازی می کند اما نمی توان فراموش کرد که روز هایی که او در فوتبال اروپا حضور داشت، رکورد ها و آمار بی نظیری را ثبت کرد که تکرار کردن آن ها آسان نیست.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد یک ستاره درخشان بود. او زیر نظر سر الکس فرگوسن با منچستر یونایتد توانست بین سال های 2007 تا 2009 سه بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. در حقیقت منچستر یونایتد در فصل های 2006/07، 2007/08 و 2008/09 به صورت پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. منچسترسیتی زیر نظر پپ گواردیولا حالا چهار بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است اما یک رکورد وجود دارد که فقط کریستیانو رونالدو به آن رسیده است.

رونالدو در رئال مادرید بین سال های 2016 تا 2018 سه بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. تیم زین الدین زیدان دوران بسیار درخشانی داشت و هیچ تیمی در لیگ قهرمانان اروپا توان شکست دادنش را نداشت.

کریستیانو رونالدو تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که توانسته است سه بار پیاپی هم قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس شود و هم قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

1470