پایان محرومیت سروش؛ اسدبیگی نیمکت‌نشین می‌شود؟ (عکس)

پایان محرومیت سروش؛ اسدبیگی نیمکت‌نشین می‌شود؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جوان پرسپولیس که جانشین سروش رفیعی شده بود عملکرد خوبی در دو مسابقه اخیر این تیم داشت.

به گزارش فوتبالی، 17 روز پیش در دقیقه 50 بازی نساجی قائمشهر و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی، سروش رفیعی هافبک پرسپولیس با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. 9 دقیقه بعد از این اخراح نساجی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کند.

با این اتفاق به نظر می‌رسید پرسپولیس قرار است در قائمشهر متوقف شود و در جدال قهرمانی با استقلال یک قدم دیگر عقب بماند. چرا که زدن گل برتری مقابل نساجی آن هم با یک بازیکن کمتر بسیار دشوار به نظر می‌رسید.

در دقیقه 64 اوسمار ویرا تعویض کرد و سینا اسدبیگی را به جای مهدی ترابی به زمین فرستاد. در ابتدا به نظر می‌رسید این تعویض اشتباه باشد. چون پرسپولیس با یک بازیکن کمتر، به یک بازیکن خلاق و سرعتی مثل ترابی نیاز داشت.

اما اسدبیگی 5 دقیقه بعد از ورودش به زمین با یک پاس عمقی بسیار دیدنی اوستون اورونوف را از میانه‌های زمین با دروازه‌بان نساجی تک به تک کرد. اورونوف تا داخل محوطه جریمه پیش رفت و توانست گل دوم خودش و پرسپولیس را بزند. پرسپولیس این برد را حفظ کرد و 3 امتیاز بسیار حساس را گرفت.

روی این گل اگرچه سرعت اورونوف و دقت او در زدن ضربه آخر بسیار مهم بود اما می‌شود نقش اسدبیگی را بیشتر و مهم‌تر دانست. چرا که پاس عمقی او به اورونوف بسیار مهندسی و حساب‌شده بود و می‌توان گفت کار اصلی را در این گل اسدبیگی انجام داد.

اسدبیگی چند روز قبل‌تر هم در بازی جام حذفی مقابل آلومینوم در دقیقه 59 به جای ترابی وارد زمین شده بود و توانسته بود در دقیقه 94 پرسپولیس را از حریف پیش بیندازد. هر چند پرسپولیس در آن مسابقه در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد.

هافبک 26 ساله پرسپولیس که متولد سرپل ذهاب است در بازی پرسپولیس مقابل هوادار هم به دلیل محرومیت سروش رفیعی در ترکیب اصلی قرار گرفت و در 90 دقیقه حضورش در زمین نمایش قابل قبولی از خودش ارائه داد.

حالا اما محرومیت سروش تمام شده است و این بازیکن می‌تواند امروز به ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان برگردد. اتفاقی که بسیار محتمل است و البته مستلزم خروج سینا اسدبیگی از ترکیب اصلی است.

به نظر می‌رسد اسدبیگی کم‌کم دارد به سحطی که بتواند خودش را به ترکیب اصلی پرسپولیس برساند نزدیک می‌شود. هر چند به دلیل تراکم ستاره‌ها در خط میانی پرسپولیس او در این فصل کمتر این شانس را پیدا کرده است اما با توجه به سن و سال و استعدادی که دارد می‌تواند در فصول آینده بیشتر از این‌ها در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

1359