تساوی النصر و برد الاتحاد و الهلال در شبی که رونالدو گلزنی نکرد

تساوی النصر و برد الاتحاد و الهلال در شبی که رونالدو گلزنی نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - بازی های هفته سی و سوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی برگزار شد و در این شب از بازی ها النصر، الاتحاد و الهلال به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارش فوتبالی ، الهلال عربستان قهرمانی خود را در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی قطعی کرده است و از سوی دیگر النصر هم در جایگاه دوم ایستاده است و همین مسئله موجب شده است تا هفته های پایانی لیگ عربستان حالت تشریفاتی به خودش بگیرد.

در این هفته النصر به مصاف الریاض رفت و این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در این بازی در ترکیب اصلی النصر عربستان حضور داشت اما نتوانست آن طور که باید و شاید خودی نشان بدهد و گلی به ثمر نرساند.

در بازی دیگر الاتحاد عربستان به مصاف ضمک رفت و موفق شد با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی برسد. الاتحاد عربستان در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ حرفه ای عربستان قرار دارد و در هفته پایانی تلاش خواهد کرد تا جایگاه خود را ارتقا بدهد و به رده چهارم برسد.

الهلال عربستان هم در بازی خود موفق شد با نتیجه سه بر یک الطائی را شکست بدهد و هر سه امتیاز را بگیرد و قهرمانی خود را مقتدرانه تر از قبل کند.

1470