واکنش اوسمار به اختلاف آل‌کثیر و اورونوف؛ به سوال‌تان خندیدم!

واکنش اوسمار به اختلاف آل‌کثیر و اورونوف؛ به سوال‌تان خندیدم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس شائبه اختلاف بین دو بازیکن تیمش را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، در چند بازی اخیرِ پرسپولیس به خصوص در بازی این تیم مقابل هوادار یک موضوع توجه برخی از کسانی که این بازی را می‌دیدند جلب کرد. در برخی صحنه‌ها به نظر می‌رسید که عیسی آل کثیر و اوستون اورونوف دو بازیکن پرسپولیس به همدیگر پاس نمی‌دهند! در طول هفته هم شایعه شده بود که این دو نفر نه تنها با هم رابطه خوبی ندارند بلکه کلا با هم قهر هستند و به همین دلیل هم هست که در بازی‌ها به هم پاس نمی‌دهند.

هرچند این دو نفر و چند بازیکن دیگرِ پرسپولیس در این مدت سعی کردند با انتشار تصاویری مشترک از این دو نفر این شائبه را رد کنند اما این موضوع به نشست خبری امروز اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس هم کشیده شد.

امروز که اوسمار به نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان رفته بود یک خبرنگار از او پرسید: «عیسی آل‌کثیر و اوستون ارونوف در بازی قبلی مقابل هوادار اصلاً رابطه خوبی با هم نداشتند و فقط یک بار به یکدیگر پاس دادند. آیا تذکری در این مورد به آنها داده شده است؟»

واکنش سرمربی پرسپولیس به این سوال جالب بود. او گفت: «ببخشید! اول سؤال‌تان خندیدم، اما ما این چیزها را آنالیز نمی‌کنیم. شاید اوستون و عیسی یک پاس به یکدیگر بدهند و همان پاس هم منجر به گل شود. شاید همان پاسی که شما می‌گویید ممکن بود منجر به گل ما شود. من به این چیزها زیاد توجه نمی‌کنم.»

علیرغم پاسخ رندانه‌ای که اوسمار به این سوال داد اما بدون شک یکی از مسائلی که در بازی فردا توجه بینندگان مسابقه پرسپولیس و استقلال خوزستان را به خودش جلب خواهد کرد بررسی ارتباط عیسی و اوستون است و این که آیا این دو نفر به هم پاس می‌دهند یا نه.

1359