قاب ویژه؛ دومین کاپیتانِ این عکس هم درگذشت!

قاب ویژه؛ دومین کاپیتانِ این عکس هم درگذشت!

پایگاه خبری فوتبالی- دو کاپیتان حاضر در این عکس پس از 13 سال و در تاریخی نزدیک به هم از دنیا رفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، بهرام میرشیبانی، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه نفت تهران که روز 31 اردیبهشت  دار فانی را وداع گفته بود صبح امروز طی مراسمی در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد. مرحوم میرشیبانی در زمان نوجوانی عضو تیم تاج (استقلال سابق) بود و البته در مقطعی از دوران فوتبال خودش در پرسپولیس هم بازی کرد. 

او سابقه بازی در تیم‌های نوجوانان دهه ۴۰ استقلال، بانک سپه، ایرانا، اکباتان و رده های سنی تیم ملی را دارد میرشیبانی با پرسپولیس قهرمان جام تخت جمشید و جام حذفی هم شد. اما بیشتر دوران فوتبالش را در باشگاه نفت گذراند. 

 میرشیبانی بیش از ۱۰ سال کاپیتانی، سرمربیگری، سرپرستی و مدیریت تیم نفت تهران را بر عهده داشت و 31 اردیبهشت پس از یک دوره مبارزه با بیماری درگذشت. او با تیم نفت تهران بارها  و بارها مقابل تیم‌‌های پرسپولیس و استقلال بازی کرده بود.

در تصویری که بالای این خبر قرار دارد میرشیبانی را در حال اجرای مراسم آغازین مسابقه بین تیم‌های نفت تهران و استقلال می‌بینید. او کاپیتان نفت بود و مرحوم ناصر حجازی کاپیتان استقلال. جالب این که ناصر حجازی هم 13 سال پیش و تقریبا در همین روزها یعنی دوم خرداد پس از تحمل یک دوره بیماری از دنیا رفته بود.

تقارن درگذشت این دو کاپیتان اسبق فوتبال ایران آن هم بعد از 13 سال این عکس را تبدیل به یک عکس مهم و قابل توجه تبدیل کرده است. 

1359