غیبت ستاره استقلال خوزستان؛ اوسمار خوشحال شد

غیبت ستاره استقلال خوزستان؛ اوسمار خوشحال شد

پایگاه خبری فوتبالی- هموطن سادیو مانه غایب بزرگ شاگردان پورموسوی در بازی حساس با پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، برای تیمی که تا هفته 22 لیگ برتر فقط 16 امتیاز کسب کرده، به دست آوردن 6 امتیاز در 5 هفته یک رکورد ویژه و خوب محسوب می‌شود. این آماری است که استقلال خوزستان در چندین هفته اخیر ثبت کرده است.

 تیمی که در آخرین بازی از نساجی 4 گل دریافت کرد اما پرسپولیس به خوبی می‌داند که فردا شب  و در ورزشگاه آزادی بازی آسانی پیش رو نخواهند داشت. 

البته شاگردان اوسمار یک شانس بزرگ در این بازی دارند. شانس آنها غیبت بازیکنی است که در این آمار چندین هفته ردپای او به خوبی دیده می‌شود. حتی در خوردن 4 گل از نساجی هم ردپای این بازیکن دیده می‌شود و اخراج سخت‌گیرانه او توسط داور یکی از دلایل باخت پرگل آبی‌های خوزستان بود.

 عثمان اندونگ سنگالی در این چند هفته با 2 گل چهار امتیازی و عملکرد خوب در فاز دفاعی نقش مهمی در روند رو به بهبود تیمش داشته است. او در بازی مقابل پرسپولیس غایب خواهد بود تا سیروس پورموسوی همزمان یک مهره دفاعی و هجومی خوب را در این بازی مهم در اختیار نداشته باشد. 

این مدافع 24ساله سنگالی علاوه بر این آمار خوب یک عملکرد خوب هم در ارسال پاس دارد. درصد پاس‌های صحیح او، این بازیکن را به مرکز پخش توپ برای هم‌تیمی‌هایش تبدیل کرده است. 

مهم‌ترین نقطه قوت او،چارچوب‌شناسی‌اش بود که با ثبت 3 شوت و 2 گل خودش را به بازیکن خطرناکی در محوطه جریمه حریف تبدیل کرده بود. حالا اوسمار می‌تواند امیدوار باشد که بدون حضور این بازیکن تاثیرگذار استقلال خوزستان برای امتیاز گرفتن از یکی دو مدعی قهرمانی لیگ، کار سخت‌تری داشته باشد.

4326