استوری علی سامره با رمز ماجرای فساد در تیم مس رفسنجان

استوری علی سامره با رمز ماجرای فساد در تیم مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- از روزی که ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان کم کم افشا شد رسانه‌ها هر روز بیشتر از قبل به ابعاد این ماجرا می‌پردازند.

به گزارش فوتبالی، البته فساد فقط مربوط به باشگاه مس رفسنجان نیست و باشگاه‌های دیگر و البته برخی مدیران فوتبالی و برخی فعالان رسانه‌ای را هم گرفتار کرده و گرفتار هم خواهد کرد.

 در این بین واکنش‌ها به ماجرای فساد هم می‌تواند برای علاقمندان به فوتبال جالب توجه باشد. هر واکنشی می‌تواند به یک اتفاق دیگر منجر شود و البته از نوع واکنش‌ها هم می‌شود فهمید که افراد چه نظری در این باره دارند و آیا خودشان هم درگیر این فضاحت هستند یا نه. 

علی سامره بازیکن اسبق باشگاه استقلال که امسال خودش مدتی سرپرست این تیم بود در رفسنجان به دنیا آمده است و از قضا مس رفسنجان آخرین تیمی است که سامره در آن بازی کرده و مطمئنا او هم نسبت به وضعیت تیمش نگران است.  او امسال بعد از چند بازی حضور در استقلال به عنوان سرپرست و پس از اینکه با نکونام به اختلاف خورد، از این تیم جدا شد.

سامره که به نظر می‌رسد تعصب و ارادت خاصی به شهر و تیم زادگاهش دارد روز گذشته در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام یک استوری منتشر کرد. این استوری البته با هدف تسلیت گفتن به دلیل شهادت رییس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی منتشر شده است.

اما به نظر می‌رسد سامره نگران یک اتفاق دیگر هم هست. اینکه با شهادت و درگذشت رییس جمهور مساله مبارزه با فساد در فوتبال کم کم به محاق فراموشی برود و پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان زیر سایه سانحه تلخ سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و همراهانش قرار بگیرد. البته به نظر نمی رسد برخورد با فساد در مس رفسنجان متوقف شود چرا که حجم تخلف و فساد بالاست و حتی به باشگاههای دیگر هم کشیده شده است. 

سامره در این استوری نوشته است: «شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی و فسادستیز ایران و همچنین همراهان‌شان را به عموم ملت ایران تسلیت می‌گویم. آیت الله رییسی در دوران ریاستش در قوه قضاییه هم با فساد مبارزه کرد. امیدوارم راه ایشان در فسادستیزی و پیگیری مشکلات مردم پررهرو باشد. از خداوند متعال برای درگذشتگان سانحه دلخراش سقوط بالگرد در ورزقان غفران الهی و علو درجات تقاضامندم.»

1359