ژاوی دنبال‌کننده اخبار مذاکره مدیران بارسلونا با فلیک

ژاوی دنبال‌کننده اخبار مذاکره مدیران بارسلونا با فلیک

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه بارسلونا برای مذاکره با هانسی فلیک راهی لندن شدند و گفته می‌شود که ژاوی هرناندز در حال حاضر شخصا اخبار مربوط به مذاکرات را دنبال می‌کند.

به گزارش فوتبالی، تکلیف سرمربی فصل آینده بارسلونا هنوز مشخص نیست. ژاوی هرناندز در اواسط فصل و پس از شکست سنگین مقابل ویارئال اعلام کرد در پایان فصل از جمع کاتالان‌ها جدا می‌شود، اما پس از کش‌وقوس‌های فراوان و چند جلسه مذاکره، در نهایت مدیران باشگاه توانستند او را متقاعد کنند تا یک فصل دیگر به عنوان سرمربی بارسا به کار ادامه دهد.

اما یک کنفرانس مطبوعاتی باعث عصبانیت خوان لاپورتا شد. ژاوی هرناندز در یکی از مصاحبه‌های خود علنا اعلام کرد با این شرایط اقتصادی نمی‌تواند با تیم‌هایی همچون رئال مادرید رقابت کند. هرچند که شکست سنگین و 4 گله مقابل خیرونا نیز مزید بر علت شد تا سران باشگاه کاتالونیایی تصمیم خود را عوض کنند و به دنبال برکناری ژاوی باشند.

به نقل از تونی خوانمارتی، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا، امروز دکو و بویان کرکیچ برای مذاکره با هانسی فلیک به لندن سفر کردند. رسانه بین اسپورت نیز این خبر را تایید کرد. اشرف بن عیاد نیز مدعی شده است که ژاوی هرناندز شخصا اخبار مربوط به مذاکره با فلیک را زیر نظر دارد. مذاکره با فلیک و نماینده‌هایش نقش تاثیرگذاری در آینده کاری ژاوی دارد. فلیک برای امضای قرارداد با بارسلونا به پیشنهاد چلسی پاسخ منفی داد.

1428