جلسه نمایندگان بارسلونا با فلیک در لندن

جلسه نمایندگان بارسلونا با فلیک در لندن

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که هنوز چیزی در مورد آینده ژاوی به صورت رسمی اعلام نشده اما اخراج این مربی قطعی به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، مدیران بارسلونا به دنبال استخدام جانشین مناسبی برای ژاوی هستند و هانسی فلیک سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان یکی از گزینه های آنهاست. حالا اسپورت گزارش داده است که دکو و بویان، نمایندگان بارسلونا روز چهارشنبه به انگلیس سفر کرده اند تا جلسه ای با این مربی آلمانی داشته باشند. 

مشکل بارسلونا برای استخدام فلیک مربوط به مسائل مالی است. این مربی دستمزد بالایی دریافت می کند هر چند که بارسایی ها امیدوارند که رابطه خوب لاپورتا با وکیل این مربی یعنی پینی زهاوی گره گشا باشد. البته مدیران بارسا همچنان رافا مارکز را مد نظر دارند تا در صورت عدم توافق با فلیک به سراغ او بروند. فلیک هرگز در خارج از آلمان بازی یا مربیگری نکرده است. او در دوران فوتبالش در بایرن مونیخ و کلن حضور داشت که در سن 28 سالگی بازنشسته شد. هنسی به عنوان مربی نیز کارش را در هوفنهایم در لیگ دسته  سه شروع کرد اما تجربه هدایت بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را در کارنامه خود دارد. وی تجربه کسب شش گانه را در باواریایی ها دارد. 

بارسلونا هفته آینده تصمیم خود در مورد برکناری ژاوی هرناندز را رسما اعلام خواهد کرد و بعد از آن باید سرمربی بعدی خود را مشخص کند. 

4125