اتفاق تکراری؛ باخت دوباره رضا اسدی در پایان فصل

اتفاق تکراری؛ باخت دوباره رضا اسدی در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی - رضا اسدی همانند فصل گذشته با افت گلزنی در اواخر فصل رو به رو شد.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی بازیکنی است که از فصل گذشته به عنوان یک مهاجم در فوتبال ایران شاغل است و توانسته با این تغییر پست در دو فصل اخیر برای آقای گلی هم بجنگد و گل های زیادی برای دو تیم تراکتور و سپاهان به ثمر رسانده است.

اسدی که فصل گذشته موفق شد برای تراکتور ۱۱ گل در لیگ برتر به ثمر برساند، در اواخر لیگ برتر با افت گلزنی مواجه شد و در نهایت کورس آقای گلی را به شهریار مغانلو با ۱۴ گل زده واگذار کرد.

اسدی این فصل از تراکتور جدا شده و راهی اصفهان شد تا پیراهن طلایی سپاهان را بر تن کند و در این تیم هم آمار گلزنی خوبی از خود بر جای گذاشته است. مهاجم گرگانی فصل را با توپ پر شروع کرد و توانست برای سپاهان ۱۰ گل در لیگ برتر به ثمر برساند و دوشادوش شهریار مغانلو هم تیمی خود برای رقابت جهت کسب عنوان آقای گلی حضور داشته باشد.

اما باز هم اسدی در بازی های پایانی فصل دچار افت فاحشی در گلزنی شده و به نظر باز هم به احتمال بسیار زیاد آقای گلی را به مغانلو که این بار هم تیمی وی است، واگذار خواهد کرد. اسدی اکنون ۹ بازی در لیگ برتر است که گلزنی نکرده تا آمار گلزنی وی همچنان روی عدد ۱۰ باقی بماند و شهریار مغانلو با رسیدن به ۱۵ گل زده، فاصله زیادی با دیگر شاگرد ژوزه مورایس پیدا کند.

1997