دلیل فرم فوق‌العاده بایرلورکوزن از نظر ژابی آلونسو

دلیل فرم فوق‌العاده بایرلورکوزن از نظر ژابی آلونسو

پایگاه خبری فوتبالی – بایرلورکوزن در بازی مقابل آتالانتا در فینال لیگ اروپا، برای بالا بردن دومین جام خود در فصلی که ممکن است برای آن‌ها بدون باخت به پایان برسد، آماده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، ژابی آلونسو معتقد است که بایرلورکوزن به واسطه اعتماد به نفس خود رو به جلو حرکت می‌کند و به استقبال فینال لیگ اروپا می‌رود. لورکوزن به دنبال کسب دومین جام این فصل خود می‌رود تا با پیروزی مقابل آتالانتا، همچنان رکورد شکست ناپذیری اش در طول این فصل را حفظ کند. شاگردان آلونسو به اولین تیم آلمانی تبدیل شدند که می‌توانند بدون تجربه حتی یک شکست، قهرمان بوندسلیگا شوند. لورکوزنی‌ها همچنین در طول تمام 51 بازی این فصلشان، طعم باخت را نچشیده اند. 

آلونسو پیش از تقابل حساس با آتالانتا، درباره راز این عملکرد درخشان تیمش گفت:" اعتماد به نفس ما باعث حرکت رو به جلوی ما می‌شود. ما می‌دانیم که می‌توانیم تا آخرین دقیقه بازی گلزنی کنیم. این پیشرفت بزرگی است که تیم در این فصل به دست آورده است. ما از ابتدای فصل به سبک فوتبالمان باور داشتیم و این موضوع در راس موفقیت های این فصل ما قرار دارد. ما برای این بازی نیز مانند تمام بازی های قبلی آماده می‌شویم. ما در 51 بازی قبلی شکست نخورده ایم پس بچه های من می‌دانند که چطور با شرایط مختلف وفق پیدا کنند، این موضوع شامل فینال هم می‌شود."

2102