هواداران استقلال طرفدار پیکان؛ قبل از هفته آخر ماندنت در لیگ برتر را قطعی کن!

هواداران استقلال طرفدار پیکان؛ قبل از هفته آخر ماندنت در لیگ برتر را قطعی کن!

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت بازی استقلال و پیکان در هفته پایانی پیچیده‌تر از قبل شده است.

به گزارش فوتبالی، محل برگزاری بازی پیکان و استقلال در هفته‌های پایانی هفته‌هاست که به محل بحث و مناقشه تبدیل شده است.

با توجه به این که استقلال چون یک امتیاز بیشتر دارد، شانس برای رسیدن به قهرمانی در این فصل بیشتر است احتمالا بازی پایانی این تیم با جشن قهرمانی همراه خواهد بود. یکی از اجزای مهم هر جشن فوتبالی هم قطعا هواداران هستند.

برگزاری بازی در ورزشگاه پاس که بدون تماشاگر خواهد بود، دغدغه استقلالی‌ها برای بازی آخر است. از آن سو هر گونه تغییری در این مساله هم می‌تواند با اعتراض تیم‌های دیگر همراه شود.

 به خصوص اگر پیکان تا هفته پایانی یکی از کاندیداهای سقوط باشد قطعا این بازی برایش اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از امتیاز میزبانی بهره ببرد. 

اینطور که شنیده می‌شود تنها شانس استقلالی‌ها برای حضور هوادارانشان در بازی پایانی این است که پیکان در این دو هفته با نتایجی که به دست می‌آورد بقایش را قطعی کند. در صورتی که بازی هفته پایانی برای پیکانی‌ها حساسیتی نداشته باشد شاید مسئولان آبی بتوانند این تیم را به برگزاری بازی در شهر دیگری راضی کنند. البته در این میان پرسپولیس را هم که یکی از مدعیان دیگر است نباید فراموش کرد و شاید در این سه هفته پایانی اتفاقی افتاد که اصلا نیازی به تغییر ورزشگاه میزبان بازی پیکان و استقلال در هفته آخر نباشد. اگر استقلال زودتر از هفته پایانی قهرمان شود، احتمالا بازی استقلال یک روز دیرتر از هفته پایانی برگزار می‌شود اما اگر کار به روز آخر بکشد، این احتمال وجود دارد که با تصمیم شورای تامین استان و سازمان لیگ، بازی پیکان مقابل پیکان به یک شهر دیگر برود و سهم بلیت فروشی به پیکان برسد و استقلال مقابل هوادارانش، شانس قهرمانی داشته باشد.

4326