مدافع مراکشی بارسلونا در رادار کریستال پالاس

مدافع مراکشی بارسلونا در رادار کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- چادی ریاض، مدافع مراکشی بارسلونا مورد توجه چند باشگاه اروپایی از جمله کریستال پالاس قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، چادی ریاض، مدافع مراکشی بارسلونا در این فصل در تیم رئال بتیس بازی می‌کند و توانست با عملکرد درخشان خود نظر تیم‌های زیادی را به خود جلب کند. آینده او هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است و چند حالت برای او وجود دارد که در تابستان به وقوع می‌پیوندد و آینده این مدافع 20 ساله را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

یک حالت بازگشت او به بارسلونا است. با توجه به این‌که بارسایی‌ها با داشتن ستاره‌هایی همچون رونالد آرائوخو، ژول کنده و پائو کوبارسی نیازی به اضافه شدن مدافع جدید ندارند، احتمالا این گزینه کمرنگ‌تر باشد. بارسایی‎‌ها اینیگو مارتینز و کریستنسن را هم در اختیار دارند که به‌عنوان گزینه جانشین مهره‌های قابل اعتمادی هستند. هرچند که اگر مدافعی به فروش برسد، بعید نیست بارسلونا ریاض را به تیم اصلی برگرداند و از او استفاده کند.

حالت دوم فروش این بازیکن به رئال بتیس است. سران باشگاه آندلسی به دلیل عملکرد خوب این بازیکن مجاب شده‌اند تا در تابستان برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند. هرچند که برخی منابع مدعی شده‌اند بتیس تصمیم دارد این بازیکن را به صورت قطعی از بارسلونا بخرد و سپس او را به فروش برساند. گفته می‌شود از فروش بعدی این بازیکن نیز سهمی نصیب بارسلونا خواهد شد.

به گزارش نشریه اسپانیایی اسپورت، کریستال پالاس قصد دارد این مدافع را به قیمت 18 میلیون یورو به خدمت بگیرد. بارسلونا 50 درصد از حق فروش این بازیکن را به دست می‌آورد و در مجموع 12 میلیون یورو از این دو انتقال کسب می‌کند.

1428