سرخابی‌های پرانتقاد تراکتور؛ یحیی و نکونام حق داشتند؟

سرخابی‌های پرانتقاد تراکتور؛ یحیی و نکونام حق داشتند؟

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن سابق سرخابی در تراکتور نتوانسته‌اند برای این تیم درخشش خاصی داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، خرید بازیکنان سابق سرخابی‌های پایتخت از سیاستهای نقل و انتقالاتی این فصل تراکتور بود و مالک متمول تراکتور که این روزها دلسرد شده و خبر واگذاری این تیم در پایان فصل را هم داده، بازیکنان زیادی را که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را داشتند، برای تیمش خرید.

شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، امیرحسین حسین‌زاده، محمد نادری، ارسلان مطهری و عارف آقاسی بازیکنانی هستند که با سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس جذب تیم تبریزی شدند و از نفرات شاخص این فصل تی‌تی‌ها بودند و در نظر داشته باشید که سعید آقایی و علی شجاعی هم ابتدای فصل پس از حضور در تراکتور خیلی زود از این تیم جدا شدند.

اما از جمع هشت نفره حاضر، دو بازیکن مورد انتقاد پرشورها هستند. سیامک نعمتی یکی از این خریدهاست که ابتدای فصل جاری پس از قرارگیری در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شده و با سر و صدای زیادی راهی تراکتور شد و جزو دو بازیکنی بود که تصویر معارفه وی در کنار محمدرضا زنوزی به ثبت رسید.

سیامک اما نتوانسته عملکرد مدنظر مدیران و هواداران این تیم را داشته باشد. نعمتی که ابتدا برای بازی در پست هافبک و وینگر جذب شده بود، پس از اینکه توسط پاکو خمز نیمکت‌نشین شد، در ادامه در پست دفاع راست به میدان رفت و البته حضور وی در این پست هم تداوم نداشت و حتی با حضور حمید مطهری هم چندان به بازی گرفته نمی‌شود.

حاصل عملکرد سیامک نعمتی در تراکتور به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل بوده تا این عملکرد بازیکن ۳۰ ساله چندان مورد قبول تی‌تی‌ها نباشد و شاهد انتقاداتی از فضای هواداری تراکتور علیه این بازیکن هستیم.

دومین بازیکن، خرید نیم‌فصل تراکتوری‌ها یعنی ارسلان مطهری است. مهاجمی که علیرغم شروع خوب در استقلال که در همان بازی اول مقابل صنعت نفت برای این تیم یک گل زده و یک پاس گل ارسال کرد، نتوانست روند خوب خود را حفظ کند و به بازیکنی نیمکت‌نشین در تیم جواد نکونام تبدیل شد.

همین موضوع باعث شد مطهری که بازیکنی محبوب بین هواداران استقلال هم هست، راه جدایی را در پیش بگیرد و برای دومین بار پیراهن تراکتور را بپوشد اما حضور وی در تیم جدید هم برای وی چندان شگون نداشته و این بازیکن نتوانسته برای تی‌تی ها هیچ گلی به ثمر برساند.

جالب اینکه بدانید مطهری در سابقه قبلی حضور خود در تبریز هم نتوانسته بود برای پرشورها گلزنی کند و حاصل عملکرد وی در این تیم فقط تبدیل کردن یک‌ پنالتی در جریان بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن بود تا شاگردان حمید مطهری راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند و همین موضوع باعث شده تا تراکتوری‌ها خرید نیم‌فصل خود را با عملکرد نقل و انتقالاتی زمستانی تیمهایی نظیر پرسپولیس و جذب اوستون اورونوف مقایسه کرده و به عملکرد تیم خود اعتراض داشته باشند.

باید دید این دو بازیکن سابق سرخابی در سه هفته آتی می‌توانند برای تراکتور خوب عمل کرده و نظرات درباره خود را بین تی‌تی‌ها تغییر دهند یا نه.

1997