ربیعی در شرایط سقوط به تیم خواهانش رسید!

ربیعی در شرایط سقوط به تیم خواهانش رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- محمد ربیعی در وخیم ترین شرایط فولاد باید مقابل این تیم قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی و تیمش ذوب آهن این هفته باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان بروند. تیمی که در نیم‌فصل و پس از کنار گذاشتن ایگناسیو مارتینز اسپانیایی به دنبال استخدام محمد ربیعی بود ولی در نهایت این انتقال محقق نشد.

البته سرمربی کنونی گاندوها از سمت خود استعفا داد و این موضوع مطرح بود که ربیعی علاقه دارد هدایت فولاد را بر عهده بگیرد اما در نهایت مخالفت ذوب آهن با این استعفا باعث شد تا ربیعی دوباره به کار خود در جمع سبزپوشان اصفهانی بازگردد و انتقال وی به فولاد هرگز رخ نداد.

حال ربیعی و تیمش در شرایط به فولاد رسیده اند که این تیم خوزستانی با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای دارد و خطر سقوط را به شدت احساس می کند و باید دید ربیعی در برابر تیمی که خواهان وی بوده چه نتیجه ای کسب خواهد کرد و آیا موجب وخیم‌تر شدن شرایط فولادی‌ها خواهد شد یا اینکه قرمزپوشان اهوازی با شکست تیم تحت هدایت ربیعی شرایط خود را سر و سامان خواهند بخشید.

البته اتفاقاتی که برای باشگاه مس رفسنجان در زمان سرمربیگری ربیعی افتاده همه توجه ها را به خودش جلب کرده است اما ربیعی فعلا گفته قصد ندارد در این باره صحبت کند و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است.

1997