لیست بارسلونا مقابل رایو وایکانو با سه غایب

لیست بارسلونا مقابل رایو وایکانو با سه غایب

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امشب می خواهد با غلبه بر رایو وایکانو،  نایب قهرمانی لالیگا را قطعی کند و با خیال راحت در هفته پایانی حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی لیست تیمش را برای بازی مقابل رایو وایکانو با حضور 22 بازیکن اعلام کرد که نسبت به بازی قبلی مقابل آلمریا، یک تغییر ایجاد شده است.  رونالد آرائوخو بازیکن اروگوئه ای در بازی قبلی به علت مصدومیت حضور نداشت اما مشکلی برای بازی امشب در مونجوییک ندارد و در لیست قرار گرفته است. از میان بازیکنان آکادمی نیز دیگو کوچن و هکتور فورت در لیست قرار گرفته اند. گاوی، بالده و دی یونگ به علت مصدومیت تنها غایبان هستند که هیچ کدامشان در ادامه فصل برای بارسلونا بازی نخواهند کرد. 

بارسایی ها با پیروزی در بازی امشب می توانند نایب قهرمانی خود و صعود به سوپرجام اسپانیا را قطعی کنند. آنها در سوپرجام اسپانیا که در عربستان برگزار می شود، در مرحله نیمه نهایی به مصاف بیلبائو خواهند رفت و در فینال نیز باید منتظر مشخص شدن برنده بازی رئال مادرید و مایورکا باشند.

لیست بارسلونا برای بازی مقابل رایو بدین شرح است: ترشتگن، اینیاکی پنیا، دیگو کوچن، کانسلو، آرائوخو، اینیگو مارتینز، فران تورس، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، ژائو فلیکس، کریستنسن، فرمین لوپز، مارکوس آلونسو، رومئو، ویتور روکه، سرجی روبرتو، گوندوغان، کنده، یامال، کوبارسی و فورت.

4125