واکنش گواردیولا به ماندن یا رفتنش از منچسترسیتی

واکنش گواردیولا به ماندن یا رفتنش از منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا در حال حاضر از سال 2016 سکان هدایت منچسترسیتی را بر عهده دارد و عملکرد خوبی به عنوان سرمربی این تیم داشته است و توانسته است این تیم را به قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برساند.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی در این فصل از رقابت ها به دنبال این است که برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شود و همه چیز در بازی پایانی مشخص خواهد شد.

با توجه به این که یورگن کلوپ لیورپول را ترک می کند، برخی ها این سوال را از پپ گواردیولا مطرح کرده اند که او تا چه زمانی قصد دارد در منچستر سیتی به کار خود ادامه بدهد. گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی با وستهام در پاسخ به این سوال گفت:" من با منچستر سیتی هنوز قرارداد دارم. سال بعد هم می خواهم همین جا باشم."

به این ترتیب این سرمربی 53 ساله اسپانیایی تایید کرده است که فصل آینده هم سرمربی منچستر سیتی خواهد بود و به کار خود به عنوان سرمربی سیتیزن ها ادامه خواهد داد. پپ گواردیولا فصل گذشته به همراه منچسترسیتی سه گانه را به دست آورد اما در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال مادرید حذف شدند و به دنبال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام حذفی انگلیس هستند.

1471