تکذیب روایت مظلومی توسط ترابپور؛ کسی در دربی 75 کم‌کاری نکرد!

تکذیب روایت مظلومی توسط ترابپور؛ کسی در دربی 75 کم‌کاری نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی- دستیار سرمربی استقلال در دربی 75 نظر او درباره کم‌کاری چند بازیکن این تیم را قبول ندارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تلخ‌ترین خاطرات استقلالی‌‌ها از دربی تهران مربوط به دربی زمستان سال 1390 است. استقلال در دربی قبلی موفق شده بود پرسپولیس را با 3 گل شکست بدهد و این تیم را از جام حذفی اوت کند.

در دربی زمستان 1390 هم استقلال با گل‌های میلاد میداوودی در نیمه اول و فریدون زندی در نیمه دوم پیش افتاده بود. در دقیقه 68 هم مرحوم مهرداد اولادی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا پیروزی استقلال قطعی به نظر برسد.

اما مصطفی دنیزلی با 3 تعویض ورق بازی را برگردادند. ایمون زاید، مهدی مهدوی‌کیا و حسین بادامکی وارد زمین شدند. زاید در کمتر از 10 دقیقه 3 بار دروازه استقلال را باز کرد و پرسپولیس در نهایت شگفتی بازی را 3 بر دو برد.

چند سال بعد از آن بازیِ تاریخی، پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال در چند مصاحبه حرف‌هایی زد که نشان می‌داد او معتقد است در جریان آن مسابقه برخی از بازیکنان استقلال خیانت یا کم‌کاری کرده‌اند!

مظلومی هرگز به صراحت نامی از کسی نبرد و به همین دلیل ماجرای آن بازی به صورت یک معما باقی ماند. هرچند خیلی از استقلالی‌ها هم بودند که نظر مظلومی را تایید نکردند. آخرین نفری که در این باره حرف زده است حسین ترابپور مربی دروازه‌بان‌های وقتِ استقلال است.

ترابپور در این باره گفته است: «تمام بچه‌ها تمام توان‌شان را گذاشته بودند. پرویزخان اگر چنین چیزی را گفته باشد نظر خودش است. به نظر من اگر کسی خواهد کم‌کاری بکند، دقیقه ۸۰ به بعد این کار را نمی‌کند، از همان ابتدا شل می‌گیرد. مثلا پنالتی می‌دهد، گل خالی را نمی‌زند. به هر حال من به نظر پیشکسوتان احترام می‌گذارم. از نظر من این اتفاق، فوتبالی بود. آلمان در خاک برزیل ۷ گل زد. شاید ۱۰۰ بار دیگر بازی کنند این اتفاق رخ ندهد.» 

1359