خبر مهم وکیل مودریچ در مورد آینده‌اش

خبر مهم وکیل مودریچ در مورد آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - ولادو لمیچ وکیل لوکا مودریچ، خبر مهمی را در مورد آینده او اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، مودریچ در پایان فصل جاری به اتمام قراردادش با رئال مادرید می رسد اما در حال حاضر قصد بازنشستگی را ندارد. حالا وکیل او در مصاحبه با سایت عربی کوره گفته است:" رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و توسط بهترین مدیر تاریخ فوتبال اداره می شود و مودریچ هم یک رئالی است که عاشق این باشگاه است و آن جا را خانه خودش می داند. محتمل ترین گزینه این است که مودریچ یک سال بیشتر بماند و همچنان تاریخ را بنویسد." 

مودریچ در تابستان 39 ساله می شود و در صورت تمدید قراردادش تا سال 2025 به مسن ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل می شود. در حال حاضر این بازیکن در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا، مسن ترین بازیکن تاریخ رئال است اما در جام حذفی همچنان پوشکاش از او جلوتر است. 

مارکا گزارش داده است که علاوه بر مودریچ، تمدید قرارداد تونی کروس نیز محتمل است و هافبک آلمانی نیز یک فصل دیگر در رئال مادرید خواهد ماند. بدین ترتیب رئالی ها همچنان دو تا از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال را برای یک فصل دیگر در ترکیبشان خواهند داشت. کروس در این فصل، هافبک فیکس رئال بوده در حالی که مودریچ نیمکت نشین بوده و سعی کرده که از دقایقش روی نیمکت به نحو احسن بهره ببرد.

4125