اهداف اصلی کیلیان امباپه برای حضور در رئال مادرید

اهداف اصلی کیلیان امباپه برای حضور در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه اسپانیایی آ اس در یکی از گزارش‌های خود به پیش‌بینی اهداف اصلی کیلیان امباپه در رئال مادرید پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شاید بتوان گفت انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، یکی از پرسروصداترین نقل‌وانتقالات چند سال اخیر فوتبال اروپا و جهان است. بازیکنی که چند فصلی است اخبار مربوط به پیوستنش به جمع کهکشانی‌ها در اخبار منتشر می‌شود و ظاهرا پس از کش‌وقوس‌های فراوان قرار است در تابستان امسال به صورت آزاد پاری سن ژرمن را به مقصد رئال مادرید ترک کند.

او به‌عنوان بازیکن و از نظر آمار فردی دوران درخشانی را در پیراهن پاری سن ژرمن گذراند اما از نظر تیمی هرگز نتوانست به هدف اصلی خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. او حتی یک بار به همراه توماس توخل توانست تا دیدار پایانی این رقابت‌ها پیش برود اما در بازی فینال مقابل بایرن مونیخ آماده هانسی فلیک مغلوب شد و دستش از جام کوتاه ماند.

دیگر حسرت کیلیان امباپه در این سال‌ها، کسب جایزه توپ طلا بود. او خودش را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان معرفی کرد، اما به عقیده بسیاری از کارشناسان، او به‌خاطر حضور در لوشامپیونه و این‌که در مرکز توجهات قرار ندارد، نتوانست توپ طلا را مال خود کند. حالا با حضور در رئال مادرید می‌تواند تمام توجهات را به خود جلب کند و با درخشش در پیراهن سفیدهای چامارتین بهترین بازیکن جهان لقب بگیرد.

به گزارش نشریه اسپانیایی مارکا، بردن لیگ قهرمانان اروپا و توپ طلا دو هدف اصلی کیلیان امباپه در رئال مادرید خواهند بود.

1428