درد مشترک استقلال و تراکتور مقابل مس؛ پنالتی حساسی که از دست رفت!

درد مشترک استقلال و تراکتور مقابل مس؛ پنالتی حساسی که از دست رفت!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور در جام حذفی مقابل مس به سرنوشت استقلال در همین جام دچار شد.

به گزارش فوتبالی، بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد و تراکتور با یک گل مقابل مس رفسنجان شکست خورد. دقیقه ۷۷ بازی رحمان جعفری پنالتی به دست آمده رو به تیرک دروازه کوبید. تا بهترین فرصت برای شکست دادن مس از دست برود. 

با فرصت خوبی که جعفری از دست داد بازی در 90 دقیقه بدون گل تمام شد و به وقت‌های اضافه رفت. در وقت‌های اضافه این مس بود که به گل رسید و توانست تا پایان 120 دقیقه از گل زده‌اش محافظت کند و با یک پیروزی مهم به نیمه نهایی جام حذفی برسد. 

نکته جالب درباره پنالتی مهمی که توسط رحمان جعفری خراب شد این است که تراکتوری‌ها درست به سرنوشت استقلال در جام حذفی دچار شدند. تیم جواد نکونام در بازی مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل مس در حالی با دو گل شکست خورد که در نیمه اول صالح حردانی پنالتی را از دست داد.

بعد از این اتفاق بود که مس توانست در هر کدام از نیمه‌های بازی توانست یک گل به استقلال بزند و در نهایت با پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال، علاوه بر حذف این تیم پرطرفدار تهرانی، خودش را به مرحله بعدی جام حذفی برساند.

به این ترتیب استقلال و تراکتور مقابل مس رفسنجان به یک شکل قافیه را باختند و در حالی که می‌توانستند برنده بازی باشند این فرصت را در اختیار تیم نویدکیا قراردادند. در اصل تراکتور و استقلال مقابل مس از یک درد مشترک رنج بردند و ضربه خوردند. 

محرم نویدکیا هم نشان داد علاوه بر قابلیت‌های فنی که در این مدت از خودش نشان داده است از گزینه شانس هم بهره می‌برد و بلد است چطور ورق بازی را برگرداند. حالا باید منتظر ماند و دید این پیشروی مس رفسنجان تا کجا ادامه دارد؟

1359